Bimmerhansen Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Noen som har noen trisk om hvordan jeg skal få ned CO-utslippet på bilen før eu kontrollen, har hørt noe om kondensfjerner, stemmer dette? Noen som har andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 hvorfor skal du ha ned CO verdien da? vet du med sikkerhet at den er for høy? Plugger og luftfilter hjelper å bytte, vet man får ett stoff til å ha på bensintanken også, er sikkert bare å stikke innom en bensinsjappe å spør etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 ja den er for høy, skal være 0.5 og min er 0.9.. noen som eventuelt hvor jeg får tak i dette vidundermiddelet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Skift olje,filter,luftfilter,plugger viss behov for dette.Dyserens er også en ide. Har du andre defekter(kat) så hjelper ikkje dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 alt dette er nok i orden, men har effektannlegg, men har hørt at hvis man kjører bilen hardt med lite bensin så fyller på masse kondensfjerner rett før den skal måles så skal den vist gå ned masse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Da hadde jeg heller godt for å bytte olje/filter luftfilter bensin filter plugger ja sånne vanlig slite ting. Bensin rens kalt dyserens bruker jeg selv mellom vær 5000km . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 kan noen forklare hvordan å skjifte olje og filter kan hjelpe mot/for dette? er veldig interesert i å høre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Kan jo alltids kjøre på med datasprut, veit om en som stilte inn en 500hk peugoet med ALT for høyt co2 nivå til et co2 nivå de bare sa "wow, detta var overaskandes lavt" over på BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hvilken turtall er det de måler CO2 over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Leste tidligere et indleg her på bimmers hvor man kjørte bilen nesten tom for bensin, fylte en 10-20 liter E86 bensin på bilen. Var også prat om noe miljø bensin som man fikk kjøpt på felles kjøpet, sikkert det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hmmm...kan du ikke justere på den skruven på undersida av luftinntaket? Der skal finnes en liten sruv, litt vanskelig å komme til, men der kan man justere hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hvilken turtall er det de måler CO2 over? På tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Hvilken turtall er det de måler CO2 over? På tomgang. Det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magols Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Var på eu-kontroll nylig .. co måler de på bånn gass .. Ihvertfall på min , men det er en diesel . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå