kanari87 Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 co måles på full rus til co måleren sier fra att den har fått nok
kanari87 Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 co måles på full rus til co måleren sier fra att den har fått nok
Haug530D Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Var på eu-kontroll nylig .. co måler de på bånn gass .. Ihvertfall på min , men det er en diesel . Det er ikke Co de måler på diesel men Nox, det er en litt annen fremgangsmåte for dette. De ruser opp motoren holder den der en liten stund før de slipper gassen dette gjentar de noen ganger.
Haug530D Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Var på eu-kontroll nylig .. co måler de på bånn gass .. Ihvertfall på min , men det er en diesel . Det er Nox de måler på Diesel, litt annen fremgangs måte, de ruser motoren opp og holder den der en liten stund slipper gasspedalen og dette gjør de noen ganger, maskinen de måler med sier fra når man skal gi gass og når man skal slippe.
Haug530D Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Var på eu-kontroll nylig .. co måler de på bånn gass .. Ihvertfall på min , men det er en diesel .Det er Nox de måler på Diesel, litt annen fremgangs måte, de ruser motoren opp og holder den der en liten stund slipper gasspedalen og dette gjør de noen ganger, maskinen de måler med sier fra når man skal gi gass og når man skal slippe.
Haug530D Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Var på eu-kontroll nylig .. co måler de på bånn gass .. Ihvertfall på min , men det er en diesel . Det er Nox de måler på Diesel, litt annen fremgangs måte, de ruser motoren opp og holder den der en liten stund slipper gasspedalen og dette gjør de noen ganger, maskinen de måler med sier fra når man skal gi gass og når man skal slippe.
Haug530D Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Var på eu-kontroll nylig .. co måler de på full gass .. Ihvertfall på min , men det er en diesel . Det er Nox de måler på Diesel, litt annen fremgangs måte, de ruser motoren opp og holder den der en liten stund slipper gasspedalen og dette gjør de noen ganger, maskinen de måler med sier fra når man skal gi gass og når man skal slippe.
Maloi Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 kan noen forklare hvordan å skjifte olje og filter kan hjelpe mot/for dette? er veldig interesert i å høre? Skifter du ett tett luftfilter for du bedre gjennomstrømmning av luft, som vil gjøre at du for mere normal blanding. Skifter du olje har du ny olje som er "tjukk", istedenfor gammel olje som kan være full av bensin å bli tynnflytene så den presses inn i sylindere. På diesel biler skal eksosen måles med fult gasspådrag. På bensinbiler måles CO på både tomgang og 2500omd/r. Har du juster skrue på din så kan du jo justere den ned, ellers er det olje, luftfilter og plugger som er første råd.. så er det evt feilsøk på lambda, kat osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå