Gå til innhold

Erfaringer med Nankang SV-1?

larserso
 Share

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg skal kjøpe seg nye vinterdekk og har fått tilbud på dekk og felg med disse dekkene. Er de noe tess? De skal brukes i hovedsak i Oslo, men også på turer oppover Gudbrandsdalen.

Har lite erfaring med dekktyper da jeg kun har hatt ett merke vinterdekk på bilen selv så håper noen her har noe nyttig å komme med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah! Har solgt sv-1 for andre året nå, og har ikke fått klager på de så langt! Det eneste er at jeg ikke ville anbefalt de på nyere og veldig følsomme biler da kvaliteten ikke er heeelt på topp selvsagt, og man kan såvidt kjenne en svak risting samt litt støy (i forhold til kvalitetsmerker) dersom man kjører f.eks en nyere 3/5-serie ;)

men for all del, nankang er kanon på litt eldre og mindre biler, nok av grep! Ikke styr unna selvom det er typisk "kina-dekk". Kjørte selv med det på en mazda 626 i fjor og var kjempefornøyd ;) behagelig pris også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt at Nankang slår Bridgestone, Goodyear og Vredestein i testen på adressa.no.. ;)

Har Conti Viking Contact 3 som vinterdekk, men kjører Nankang på sommeren, og syns absolutt de er kjempebra.

Kjører også Nankang på sommerdekk og skal ha Nankang vinterdekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...