Gå til innhold

Milhouse`s nye diesel racer. SOLGT

milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er en sort e91 med CF splittere foran og CF diffuser bak. Har også blackline, men ikke sorte nyrer.

Splittere 4800kr, diffuser 3700kr. Men jobber ikke du hos en BMW forhandler, så du får sikkert bedre pris enn det.

dsc08328wb0lc9.jpg

dsc08337qk5oj9.jpg

dsc08332xw5cz5.jpg

dsc08340as7xn8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg bestillt solfilm. Kommer mest sannsynlig i løpet av neste uke. Blir mest mulig orginal og frem til bstolpen. Får se om jeg tar rutene foran etterpå.

Jeg må bare betale 3000kr for bakrute, de små side rutene bak og baksete rutene. Synes neste det var litt lite? Trodde det skulle koste rundt 8000kr.

Har forresten montert blackline lykter i går, samt fått en sort bompengebrikke.... Skal slenge ut ett bilde i løpet av helgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser meget bra ut milhouse. Husker Stenshagen i Lillestrøm skulle ha ca 7000kr for å sote vinduene på en E39 Touring fram til B-stolpen. Du har nok fått en meget god pris. Ser frem til bilder av diesel børsa med de nye oppgraderingene. Når er det M6 hjulene kommer på plass? :)

Har du luftfjæringer på din, milhouse? Eller er dette ekstra på 3'ern? Hvordan fungerer egentlig luftfjæringene på E61 / E91? Kan jeg selv regulere høyden? Har sett så utrolig mange E61 med luftfjæring på bakakselen og blir jo så tunge i baken når de har stått en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser meget bra ut milhouse. Husker Stenshagen i Lillestrøm skulle ha ca 7000kr for å sote vinduene på en E39 Touring fram til B-stolpen. Du har nok fått en meget god pris. Ser frem til bilder av diesel børsa med de nye oppgraderingene. Når er det M6 hjulene kommer på plass? :)

Har du luftfjæringer på din, milhouse? Eller er dette ekstra på 3'ern? Hvordan fungerer egentlig luftfjæringene på E61 / E91? Kan jeg selv regulere høyden? Har sett så utrolig mange E61 med luftfjæring på bakakselen og blir jo så tunge i baken når de har stått en stund..

M6 hjulene kommer til lager i italia i midten av denne mnd så kommer de til Norge etter det! DVS at jeg sikkert har de rundt mars/april... Når kommer dine felger? Har du kjøpt? Hva med BBS felger?

Luftfjæringer finnes ikke på 3 serien, men på 5ern og x5en. Luftfjæring på bakakselen vi si at bilen din hever seg litt hvis du laster den masse. Dvs at tollern på svinesund ikke kan se det så klart at hele bilen er lastet med øl....

Bilder av bilen må bare vente litt har faen ikke tid til å ta bilder. Tok meg visst litt vann over hodet når jeg begynnte som selger samt at jeg skal fullføre siste året på skolen, samboern og idrettslagene tar noe tid også....

Bytte lånte bil med en kollega i dag. Kjørte en hvit 320 coupe med m-sport. Det var mange som snudde seg... Vurderte sterkt å kjøpe en sånn, men er glad jeg valgte større motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, alltid morsomt med litt oppmerksomhet. Har bestilt felgene og får dem trolig i midten av November. Altså i rett tid i forhold når jeg får bilen ( uke 48 ). Bestilte dem av karen her inne som reklamerte for felger. Fikk en så god pris på 18" med Nokian Hakkapelita RSi at jeg måtte slå til. Må nesten få sett å få bestilt meg sommerhjulene også, fyren har bare igjen ett sett til rabattprisen, men pengene er det verre med.. :(

Gleder meg virkelig til å få se noen skikkelige bilder av diesel-børsa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er dette? han med felgene?

Hehe, ser at innlegget mitt kunne bli litt lite informativ mht. de karene etc.

Vinterhjulene er bestilt av Dekkspesialisten Prosgrunn. Sommerhjulene skal etter planen bestilles av Christalex Sandefjord, men muligens jeg får dem billigere fra Bent's Dekkservice. Vi får se. Er du også interessert i Toora T190 på din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Saltkjelen: Nei det blir nok ikke de felgene på meg. Måvære litt orginal politi!!

Har en liten update nå. Vinduene blir ikke sotet før etter 7 desember, har rett og slett ikke tid! Men blackline er montert(3 uker siden) og bompengebrikken er lakkert og blitt litt raskere ///M....

IMAGE_038.jpg Den raskeste bompengebrikken i oslo...

IMAGE_029.jpggamle lykter

IMAGE_055.jpgnye lykter og mitt reg nr!! Er overtroisk på tallet 7 så ble ganske glad!!!!

IMAGE_026.jpg forskjellen på blackline og ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltkjelen: Det kommer sikkert noen ny bilder snart, men har 14 timers dager for tiden og pioritere ikke bilder av bilen. Venter til rutene er blitt mørkere så skal jeg slenge ut noen bilder, samt når 19 tommerne kommer på. Da blir det en profesjonell fotograf jeg kjenner som skal ta noen....

Med tanke på bombrikken så har jeg bare spraylakert den samt kjøpt en sort teip. Synes det ble veldig pent. ///M kan man kjøpe hos forhandler, men det ser man ikke så det er lite vits... Fargen bør være matt eller silkematt på sprayboksen. Løpe å kjøp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...