Hakon Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Har du fått solgt bilen din enda? Ser den fremdeles ligger på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Har du fått solgt bilen din enda? Ser den fremdeles ligger på finn.no Den er solgt, men for min del er den ikke solgt før ny eier drar av gårde med den og pengene er på min konto. Han kommer ned fra trondheim neste uke, så jeg har parkert bilen. Har krangla pris og alt, så alt er greit. Men han må jo se bilen. Hvis ikke han tar den kjøpern moren min den rett over påske. Så det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Når kommer boblen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Når kommer boblen da? Bobla er enten på båten eller blir lastet på båten. skal være i gøteborg rundt påske. Tar da bare med ett par prøveskilt ned å kjører den opp. Har trukket en del i noen tråder så bilen er her 1 mnd før. vil derfor ikke mase på han som tar den inn for meg. Gleder meg så sinnsykt til å få den. låner bil av jobbe i mellomtiden, så er ingen nød. Hadde x5 4,4 forrige helg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 er det 997 vi taler om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Hadde det bare vært så vel. Ble en 2001 carrera 4. Er noen år til en 997 er en kandidat. Da må det være en særdeles gunstig inbyttebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 er 2001 faceliften? Uansett en utrolig fin bil. Er det den sølvfargede med nurburgring-klistremerke som pleier å stå i veien nedenfor verkstedet? Hvilken girkasse valgte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Det er 996 uten facelift. Faceliften kom vel i 2002. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 er 2001 faceliften? Uansett en utrolig fin bil. Er det den sølvfargede med nurburgring-klistremerke som pleier å stå i veien nedenfor verkstedet? Hvilken girkasse valgte du? Det er som eriks sier 2002 som er facelift! Synes ikke det er så mye forskjell mellom de bilene faktisk. Pottene er selvfølgelig ganske annerledes. det er en 2001 modell gått 61000 som står der, er kollegaen og en av mine bestevenner sin. Han har turbo felger, men jeg har sportsratt og større potter. Så de er ca like kule har vi blitt enige om. Vi har begge fått fri til å kjøre ned med hans den 27 for å hente min i gøteborg, så da blir det en liten roadtrip. Jeg hadde manuell kasse på dieseldroget 325dt så det ble SELVFØLGELIG manuell på denne også. Den går det ikke ann å ha med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 da er bilen solgt og levert. Bilen er på vei lengre opp i landet og nye eier skulle ha med felgene mine!! Snakket med han nå og han var strålende fornøyd. Hadde kjørt i 4 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå