Gå til innhold

Utrolig tilbud til bmw eiere:)

dekk-spesialisten
 Share

Anbefalte innlegg

Det går vel greit for denne gang så lenge det ikke blir en overflod av annonser fra bedrifter. Har du forresten noen objektive tester, eller annen hard fakta å vise til mht til dine påstander om dekkene ?

En ting er å ha en kjekk felg på bilen, men det må jo faktisk også fungere i praksis. Dekk er tross alt noe av det viktigste man må ha i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salgsannonser fra bedrifter er vel ikke ulovlig? A-dekk har jo annonsert her en stund i poster? Er vel salg av tjenester som er "ulovlig", noe jeg forstår.

Jo, alle bedriftsannonser er forbudt rett og slett av den grunn at vi ikke vil ha forumet spammet fullt av firmaannonser. Dette ville vært knallgod gratisannonsering på min bekostning vet du, og det var en stund det ble litt mye, så da ble det kuttet ned til at sponsorer (de med bannere i toppen og linker på høyresiden) får lov til litt forsiktig annonsering. A-dekk er en av sponsorene (link på høyresiden).

dekk-spesialisten vil vel selvfølgelig også bli med på dette? ;)

Du kan ta kontakt med meg på gr@bimmers.no hvis det er interessant med banner eller tekstlink. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere samme tilbudet med 17" felger (18" m3 felger til 3 serie med 225/40-18 )

får inn noen replica til uken så skal jeg regne litt pris på 17" sitter ikke på jobb akkuratt nå men kan se om vi ikke finner en god pris

;)

har du også 18" til 5-serie eller bare til 3-serien=?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, alle bedriftsannonser er forbudt rett og slett av den grunn at vi ikke vil ha forumet spammet fullt av firmaannonser. Dette ville vært knallgod gratisannonsering på min bekostning vet du, og det var en stund det ble litt mye, så da ble det kuttet ned til at sponsorer (de med bannere i toppen og linker på høyresiden) får lov til litt forsiktig annonsering. A-dekk er en av sponsorene (link på høyresiden).

dekk-spesialisten vil vel selvfølgelig også bli med på dette? ;)

Du kan ta kontakt med meg på gr@bimmers.no hvis det er interessant med banner eller tekstlink. :)

Virker egentlig ganske fornuftig.

Men for å spørre deg Gunnar, og ødelegge tråden til selger med en post :? (Gi beskjed så editerer jeg bort denne posten)

Men som f.eks jeg, som hadde en liten diskre sak i signaturen på at vi i verkstedet her har avtale med Veng.no, og Megahjul m.f med prosenter på alt vi handler gjennom dem, og vil med glede gi bort en del av prosentene til bimmers.no, fordi jeg føler jeg har fått så mye ut av å vært medlem. Fikk da beskjed av RAndersen om å fjerne denne. Greit nok det. Men det var jo ikke direkte annonsering, bare en liten notis at hvis noen er inne vurderte å handle fra de respektive jeg nevnte, så var det mulighet for at vi i verkstedet kunne gi dem "bimmers" spesial pris.

Jeg forstår at dette kan virke som "bedriftsannonse/reklame, men det var overhode ikke ment slik. Bare et slags "billigere" alternativ til de store bedriftene som lever av dette, noe vi ikke gjør. Var ikke nevnt noe navn eller noe i det jeg skrev, bare at vi kan skaffe billigere.

Mitt spm til deg er da om dette er imot reglene? Jeg forstår både RAndersen med at han ba meg fjerne dette, men samtidig ikke.

Som nenvt, så lever vi ikke av vidresalg. Og verkstedet er mere privat for "kjente" m.m, men ikke noe stort. Så har heller ikke store økonomien til å betale 1200kr i året for en reklame på høyresiden her. Var bare for å gi litt "tilbake" til bimmers communitien. Jeg bare spør, for er greit å kunne fått dette i klartekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...