Haug530D Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Har i lengre tid irritert meg over at 520'n rister i mellom 80-100 km/t og ca 2000 rpm, har nå fått skiftet hardykoplingen på den, var litt sprekker her og der på den gammle men ellers så den grei ut, etter at jeg skiftet synes jeg bilen ble en helt annen å kjøre, før så hugg den veldig når den skulle gire men ikke nå, nå har jeg ikke fått testet den på lengre strekninger ennda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Var greit å lese... Er ikke plaget med risting noe lengre, men av og til rykker touringen min ved girskifte, spes på lave hastigheter. Ser hardyen min er slik du beskrev den du byttet, så får prøve jeg også Fint med tilbakemeldinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hva kostet dette da? Gjort på verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hardyn koster vel ca 600,- denne bytter du LETT selv om du kan skru bittelitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hva kostet dette da? Gjort på verksted? Hardyen betalte jeg vel ca 200,- for på Ebay (Febi Bilstein) Arbeidet tok ca 2 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Må vel bytte min også snart.. Tenkte å bytte tetteringene i girkassa også,når man førsta er der oppe å surrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Hei, nå skriver dere jo at dere har 520 IA A står jo for automat og automat bilene har ikke hardykobling. http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=26&fg=05 Mener dere støttelageret på mitten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 ehh jo=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 sitter rett bak girkassa, har selv hatt en 92 520ia å har byttet den=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Bra du fikk ordna det da,for kan være skikkelig plagsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Oktober 23, 2007 Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hmmmm, nu jeg tenker over det. Min M20B25 IA hadde da vist ikke Hardy....blei litt i tivl nu, men mener ikke den hadde det. Min M50B25 IA har det, den er akkurat skjiftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hei, nå skriver dere jo at dere har 520 IA A står jo for automat og automat bilene har ikke hardykobling. http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=26&fg=05 Mener dere støttelageret på mitten. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=26&fg=10 Nr2 der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå