Gå til innhold

Hvilken ville du ha valgt? (Nytt spm på side 2)

D.C.V
 Share

Hvilken ville du ha valgt?  

56 stemmer

1. 1. Hvilken ville du ha valgt?

• 323it
      22
    • 320it
      6
    • 325tds
      28

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg så ivrig da jeg så at 325tds var nevnt at jeg ikke fikk med meg at du hadde linket til aktuelle annonser og ikke bare stilte spørsmålet generelt.

Etter å ha sett på annonsene så vil jeg alikevel si 325tds, selv med automat er dette en flott bil. En av mine hadde automat og forbruket var ikke merkbart høyere på den kontra den med manuell. Begge ble etterhvert chippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser i annonseteksten så er bilen oppgitt til 217000 km. Så regner med det bare en en skriveleif en plass der. Men 217000 km høres ikke noe muffens ut.

Akkurat... den kilometerstanden virker mer plausibel. Allikevel vil jeg som enkelte andre mene at 325tds´en er den mest interessante bilen i dette utvalget og jeg vil også mene at et automatgear kun er positivt i denne sammenhengen. Bilen er naturligvis ingen racer, men den klarer 0-100 Km/t på rundt 11 sekunder og topphastigheten er rett i overkanten av 200 Km/t... altså omtrent som en E46 318d Touring. Automatgearkassen er unik for modellene E36 325tds og E34 525tds... så jeg ville nok evt. ha tenkt meg godt om før jeg chippet bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser i annonseteksten så er bilen oppgitt til 217000 km. Så regner med det bare en en skriveleif en plass der. Men 217000 km høres ikke noe muffens ut.

Akkurat... den kilometerstanden virker mer plausibel. Allikevel vil jeg som enkelte andre mene at 325tds´en er den mest interessante bilen i dette utvalget og jeg vil også mene at et automatgear kun er positivt i denne sammenhengen. Bilen er naturligvis ingen racer, men den klarer 0-100 Km/t på rundt 11 sekunder og topphastigheten er rett i overkanten av 200 Km/t... altså omtrent som en E46 318d Touring. Automatgearkassen er unik for modellene E36 325tds og E34 525tds... så jeg ville nok evt. ha tenkt meg godt om før jeg chippet bilen.

Er det samme girkasse på 325tds og 525tds?

Vår 525 tds er chippet (da bilen var 2 år gammel) og har trukket campingvogn på nermere to tonn hver sommerferie i 12 år og da ikke kortere enn 400 mil hver sommer :)

Skulle da mene at den girkassa har tålt en støyt.... Å joda, bilen ruller enda uten noen anmerkinger.... Brukes nå kun som handle-/bruks-/pendlebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...