Gå til innhold

Dårlig annonse!! Vil han egentlig ikke selge?

stianosthus
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe. "Nesten" nyvaska bli. "Nesten" nyvaska gummimatter.Og jaggu var der "nesten" nystøvsuga frontseter også.

Skal tro hva annet som er "nesten" på denne bilen. "Nesten" vedlikeholdt er vel det jeg har mest lyst til å foreslå , men..........

Vel. Ikke sikkert den er så ille når en får dradd av all driten , men det må jo ha vært en utrolig møkkasabb som har brukt denne bilen som i det hele tatt har greid å funnet seg til rette i denne svinestien.

Et under om denne bilen blir solgt direkte på annonsen ! (får litt ondt av å se en slik bil slik) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utennom at bilen var skitten på et par bilder er vel ikke annonsen så ille vel? Jeg har selvsagt vasket bilen før jeg har tatt bilde, men er ikke alle som tenker like langt.

Edit: Så interiøret nå og det var mye gammel dritt der ja :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ron :wink: Men du må være enig i at en ren bil ser mer velholdt ut enn en som er skitten? Selvfølgelig trenger den ikke være det, men førsteinntrykket er så veldig viktig! Samme gjelder bildene folk legger ut. Har du bra bilder vil bilen virke mye mer appelerende enn med stygge bilder! Gjelder hvertfall for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasket bilen min hver søndag i hele fjor vinter i vaskehall med varmtvann. Så mine biler blir sjelden så skitten. Ihvertfall ikke interiøret. Man drar ikke med seg så mye dritt inn i gulvet på bilen bare pga. høstværet. Det der har nok ligget der en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vaske bilen før en tar salgsbilder er vel like logisk som å rydde litt hjemme før en får besøk eller å ta seg en dusj før en skal på jobbintervju. Nøkkelordet er førsteinntrykk. En trenger ikke nødvendigvis polere den med åtte steg, men en kjapp høytrykksvask fjerner såpass mye at den i hvertfall blir presentabel på bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ron :wink: Men du må være enig i at en ren bil ser mer velholdt ut enn en som er skitten? Selvfølgelig trenger den ikke være det, men førsteinntrykket er så veldig viktig! Samme gjelder bildene folk legger ut. Har du bra bilder vil bilen virke mye mer appelerende enn med stygge bilder! Gjelder hvertfall for meg...

for meg også;):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...