stianosthus Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Lar bildene tale for seg http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 892#bilder Jeg hadde ivertfall ikke kjøpt bil av slike sløve folk. ikke særlig billig heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 "Særdeles velholdt og sjelden bil." Ser ikke ut til at den har blitt vaska siden det forhandlerbildet ble tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 skulle jo ikke vert lov å legge ut sånne bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hehe. "Nesten" nyvaska bli. "Nesten" nyvaska gummimatter.Og jaggu var der "nesten" nystøvsuga frontseter også. Skal tro hva annet som er "nesten" på denne bilen. "Nesten" vedlikeholdt er vel det jeg har mest lyst til å foreslå , men.......... Vel. Ikke sikkert den er så ille når en får dradd av all driten , men det må jo ha vært en utrolig møkkasabb som har brukt denne bilen som i det hele tatt har greid å funnet seg til rette i denne svinestien. Et under om denne bilen blir solgt direkte på annonsen ! (får litt ondt av å se en slik bil slik) ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 utennom at bilen var skitten på et par bilder er vel ikke annonsen så ille vel? Jeg har selvsagt vasket bilen før jeg har tatt bilde, men er ikke alle som tenker like langt. Edit: Så interiøret nå og det var mye gammel dritt der ja :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Ikke beste inntryk når bilen er møkkete å se på når man skal selge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 synes dette var en ærlig annonse jeg, bilen ser jo i vinterhalvåret slik ut 90% av tiden uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Selger er nok bare ikke så dreven i å selge bil. da man gjerne prøver å fram det beste i bilen.. Kan godt være denne bilen er mye bedre enn en som ser strøken ut.. Naf rapport har han også tatt seg bryet med å ordne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Bilen blir fort slik ja, og etter en vask tar det ikke mange timene før den ser møkkete ut igjen. Men likevel, folk burde ta seg bryet å vaske bilen skikkelig før de prøver å selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Men likevel, folk burde ta seg bryet å vaske bilen skikkelig før de prøver å selge den Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 -la ut bilde av min skitate 94 mod 318is,fikk igjen 90.000kr. sådeså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 Gratulerer Ron Men du må være enig i at en ren bil ser mer velholdt ut enn en som er skitten? Selvfølgelig trenger den ikke være det, men førsteinntrykket er så veldig viktig! Samme gjelder bildene folk legger ut. Har du bra bilder vil bilen virke mye mer appelerende enn med stygge bilder! Gjelder hvertfall for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Jeg vasket bilen min hver søndag i hele fjor vinter i vaskehall med varmtvann. Så mine biler blir sjelden så skitten. Ihvertfall ikke interiøret. Man drar ikke med seg så mye dritt inn i gulvet på bilen bare pga. høstværet. Det der har nok ligget der en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Å vaske bilen før en tar salgsbilder er vel like logisk som å rydde litt hjemme før en får besøk eller å ta seg en dusj før en skal på jobbintervju. Nøkkelordet er førsteinntrykk. En trenger ikke nødvendigvis polere den med åtte steg, men en kjapp høytrykksvask fjerner såpass mye at den i hvertfall blir presentabel på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Gratulerer Ron Men du må være enig i at en ren bil ser mer velholdt ut enn en som er skitten? Selvfølgelig trenger den ikke være det, men førsteinntrykket er så veldig viktig! Samme gjelder bildene folk legger ut. Har du bra bilder vil bilen virke mye mer appelerende enn med stygge bilder! Gjelder hvertfall for meg... for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå