Gå til innhold

Dårlig annonse!! Vil han egentlig ikke selge?

stianosthus
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer Ron :wink: Men du må være enig i at en ren bil ser mer velholdt ut enn en som er skitten? Selvfølgelig trenger den ikke være det, men førsteinntrykket er så veldig viktig! Samme gjelder bildene folk legger ut. Har du bra bilder vil bilen virke mye mer appelerende enn med stygge bilder! Gjelder hvertfall for meg...

ja selvfølgelig :D

skal sies at mine biler er ALDRI skitat,storforbruker på såpe å svamp,dama bli littl lei,hu mene at hadd æ spart opp ail 20 kran æ putte på div spylera uansett kor æ e,så hadd æ vært millionær :D

typisk den dagen æ sku legge ut bilen,så va mitt enorme svamp lager tomt,men tok nu bildan,å den ble solgt den gitt.

Angre fryktelig på at æ solgt den bilen men..

Kjøpt 91 4x4 Cosworth no,450hk :twisted:

-men bli ny Bmw te våren,driv å leite etter M5 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at det ikke akkurat var lurt å ta bilder av en så skitten bil til en salgsannonse, men skal ikke akkurat mye til å få en bil så skitten i vinterhalvåret før man rekker å vaske! Spesielt når man kjører mye langt i forbindelse med jobb og ferie.

En dagstur for å kjøre slalåm litt utpå våren så er bilen grå utvedning uansett lakkfarge, og alle mattene er fulle av søle fra de festlige parkeringsplassene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...