Gå til innhold

Hvem har den sprekeste bilen på bimmers.no?


Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 622
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har kjørt 850Ia for noen år siden og ble utrolig skuffet. Kan ikke skjønne at du syns den går så bra. Feks. 3.0 M3 går MYE bedre selv om det ikke er noen rakett.

850IA:

Performance

0-100km/h: 7.4 s

Kilometre: 27 s

Top speed: 251

M3 3.0

Performance

0-100km/h: 6 s

Kilometre: 25.6 s

Top speed: 250

Stående kilometer sier endel om hvor bra disse bilene går. Da får man prøvd store deler av registeret. Regner da også med at M3 har en del større sluttfart etter 25.6 s en 850 har etter 27 s.

Det positive ved 850 er at den er god og kjøre i stor fart. Ellers syns jeg den er lat og kjedelig. Men det er nå bare min mening.

Regner med folk som kjøper 850 ikke har tenkt og vinne dragracing, men har lyst på en spesiell Bmw som er god og kjøre i høyere hastigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-serien er i likhet med 7-serien en cruisebil. At den ser sporty ut, har stor motor og kun to dører betyr ikke at det er en sportsbil.

Det er definitivt en kongebil, men man må ta den for det den er, og ikke prøve å gjøre det til noe den verken var ment å være eller er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallooooo skjønner du ikke det eller? ;)

utvekslingen på 325i er på 3.15 og på 328i er den på 2.93 så alt den 328i har ekstra i dreiemoment taper den i diffen ;)

hva er så rart med å mene at dreiemomentet har alt å si under en akselerasjon?? vi alle vet jo at hjulene dreies rundt for å få bilen fremover, er ikke det da lett å skjønne at det er dreiemoment vi her snakker om??

Oi, dette har nok verken jeg eller BMW tenkt på, for en generaltabbe å sette på den en 2.93-diff når de like godt kunne beholdt en 3.15-diff og 2.5-liter, i stedet for å erstatte den med en 2.8-liter. Det virker definitivt som du har kompetansen BMW mangler! På tide å søke jobb i München??

fantastisk seriøst svar fra en admin eller not !!

det de har tenkt med 328i kan vi bare spekulere på. en bil med høyere toppfart og lavere turtall rundt 100 km.t kanskje !? vet ikke men den kostet sikkert mere en en 325i ..

min ærlige mening er at 325i virker sprekere uten å egentlig være det, har kanskje noe med giringen å gjøre !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnst denne var ganske oppsiktsvekkende jeg...

http://www.youtube.com/watch?v=g3RTYi0J ... re=related

Lurer på hvilken unnskyldning momentet har nå jeg.

Kanskje momentet hadde litt vondt i ryggen akkurat den dagen :lol: .

er du helt fjærn eller !?? skjønte du ikke den videoen!?

en 3,5 liters Diesel som henger så og si likt med en top tuned M3 3,2 !!! det er overraskende bra spør du meg :) litt mere heldig med starten så hadde dem vært omtrent likt ...

den 535 bilen veier nok en god del mere en en M3 E36 !??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnst denne var ganske oppsiktsvekkende jeg...

http://www.youtube.com/watch?v=g3RTYi0J ... re=related

Lurer på hvilken unnskyldning momentet har nå jeg.

Kanskje momentet hadde litt vondt i ryggen akkurat den dagen :lol: .

er du helt fjærn eller !?? skjønte du ikke den videoen!?

en 3,5 liters Diesel som henger så og si likt med en top tuned M3 3,2 !!! det er overraskende bra spør du meg :) litt mere heldig med starten så hadde dem vært omtrent likt ...

den 535 bilen veier nok en god del mere en en M3 E36 !??

Syntes at den 535'en hang brukbart med faktisk ja...,men det er den som er trimmet å ikke M3 3,2....535 har sikkert omtrent dobbelt så mye Nm :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du helt fjærn eller !?? skjønte du ikke den videoen!?

en 3,5 liters Diesel som henger så og si likt med en top tuned M3 3,2 !!!

Top tuned? I følge filmen er den original. 535-dieselen derimot har 350hk/700Nm - altså 29hk mer og dobbelt så mye dreiemoment som M3en. Med teoriene du har presentert i denne tråden tidligere skulle den parkert M3en. En annen sak som jo er litt morsom her, er at 535-dieselen hadde satt din 850 på sidelinja, og da kan du jo selv tenke deg hva som skjer mot en M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...