Gå til innhold

Hvem har den sprekeste bilen på bimmers.no?


Boddiz
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 622
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Havner litt bak med "oljebrenner`n" min ja(530d). Er vel oppgitt til 8,4 med Autosjalt, 8 blank med man. kasse tror jeg. Men tror resultatene allikevell er relativt gode i disipliner over 30-40km/t. Toppfarten på den er heller ikke noe å hoppe i taket av, men holder godt for 2 x norske forhold.

Lurer på hva den planlagte Hartge Chippen vil utgjøre??? Ett par tiendeler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye som påvirker lyden fra motoren. lyden i amerikanske V8'ere er jo pga veivutforming (tenningsrekkefølge) og kan ikke sammenlignes med f.eks BMW's 8'er, selv om jeg liker den lyden og. ;)

tror ikke jeg ranger så høyt i denne lista, selv om jeg en gang river i komp. da blir vel 0-100 5,2 sek med auto kassa. :)

Sjekk ut denne sier nå jeg da.

Er en del filmer av den,og fy satan for en lyd.

Har til gode å høre en amcar med så go`lyd jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-tech funker bare til å måle endringer med før og etter målinger, siden den gir noen lunde konsekvente målinger, men å sammenligne med virkeligheten er helt fjernt. 6.5 sek på en 320d er helt borti natta. I tillegg er det vel 0-60mph G-techene måler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

målte min e30 med m30b32 og 197hk til 6.9 sek med stoppeklokke og den syntes jeg var rimelig kjapp.. 0-200 gikk på 29.9sek.

m3'en har jeg ikke målt,men syns den bare er helt værsting hvis du ligger på 80-90 og settern i 3 å drar til 7000o/min. orgasmisk lyd vertfall!!Blir da helt skjelven i knerna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...