///Mysild Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 ja off... men har nok ikke hjerte til å selge den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Det er bra=) Da tror jeg tårene hadde gjemt seg i øyekroken når den hadde blitt hentet hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Problemet er jo at jo lengre man har en bil, og mer penger man legger i den, jo vanskeligere blir det å kvitte seg med den. Man har jo blitt glad i den (som regel ) og lagt både tid, penger å kjærlighet i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Problemet er jo at jo lengre man har en bil, og mer penger man legger i den, jo vanskeligere blir det å kvitte seg med den. Man har jo blitt glad i den (som regel ) og lagt både tid, penger å kjærlighet i den Helt enig.. Jeg skal aldri kvitte meg med min E30.. Den skal stå i garasjen til jeg er ligger i grava om det så skal være.. Kjørbar eller ikke.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 heeeh... blir jo spennende å se hvem som smuldrer opp først da hansefanta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Blei litt halvredd for at de originale er dårlige nå altså Vil ikke ødelegge DE i fart liksom? Er vel ytters sjelden at bærearmene knekker eller lignende. (tror ikke jeg har hørt om noen som har ødelagt dem) Så tror ikke du trenger bekymre deg for det Men som Sondre sier så når man først skal bytte foringene der, så kan man jo godt bytte "just in case" De du bestilte Sondre, er de ferdig innsatt med foringer eller må du presse dem inn selv ? Mine knakk! Så det er første gangen du har hørt om det sikkert? Tross alt, på en Golf 2. Var en skremmende opplevelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 heeeh... blir jo spennende å se hvem som smuldrer opp først da hansefanta ååh, det skjærer inni meg når du sa de ordene.. Får da håpe det tar noen år, men har en 34' willies på verkstedet, og jeg må si den har sett sine bedre dager;) Og nye skjermer til den koster 8000.. DOLLAR!!! Så det er vel muligheter da man blir gammel også.. Bare man tar vitae Pro for muskler og ledd.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Useriøse folk som kaster bort andres tid bare pga at de ikke gidder selv skulle det vært skuddpremie på. Hater folk som lover og lover og som aldri svarer på telefonene osv.. Slike folk har jeg helt kuttet ut. De kan leve sitt eget liv for min del. Jeg betaler heller tusenlapper mere for deler som kommer når de skal enn å sitte å vente i mange dager ekstra på billige deler som aldri kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 heeeh... blir jo spennende å se hvem som smuldrer opp først da hansefanta ååh, det skjærer inni meg når du sa de ordene.. Får da håpe det tar noen år, men har en 34' willies på verkstedet, og jeg må si den har sett sine bedre dager;) Og nye skjermer til den koster 8000.. DOLLAR!!! Så det er vel muligheter da man blir gammel også.. Bare man tar vitae Pro for muskler og ledd.. hehe OFF!! Useriøse folk som kaster bort andres tid bare pga at de ikke gidder selv skulle det vært skuddpremie på.Hater folk som lover og lover og som aldri svarer på telefonene osv.. Slike folk har jeg helt kuttet ut. De kan leve sitt eget liv for min del. Jeg betaler heller tusenlapper mere for deler som kommer når de skal enn å sitte å vente i mange dager ekstra på billige deler som aldri kommer.. ja ikke vel... veldig irriterende! men en god nyhet da! fikk mail fra schmiedmann om at ny bærearm blir sendt i morra og jeg skal ikke betale noe, og den andre kan jeg sende i retur ETTER at jeg har byttet det er god service det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Glimter til innimellom de også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Glimter til innimellom de også... ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Det var jo bra at de ordnet opp for seg. Når jeg fikk en bøyd radiator av de ville ikke de stå til ansvar for at den var bøyd. Det var et tydelig fortmerke på radiatoren. Det måtte være posten eller leverandøren til Schmiedmann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Det var jo bra at de ordnet opp for seg. Når jeg fikk en bøyd radiator av de ville ikke de stå til ansvar for at den var bøyd. Det var et tydelig fortmerke på radiatoren. Det måtte være posten eller leverandøren til Schmiedmann... ja, syntes det... men det finnes jo også "skrekkeksempler" som ditt... kjedelig at slikt skjer... har du fått ordnet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Får satse på det ordner seg med ny bærearm da Jeg kjøpte ny radiator via en kompis. Hadde ikke tid til å vente på at posten skulle få det gjennom systemet sitt. Men hadde jeg vert smart hadde jeg jo gjort det uansett sånn at jeg hadde hatt muligheten til å få penger refundert Lett å være etterpåklok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå