Frode D Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Men så er jo bare ringene blåhvit på bilder da og ikke i virkeligheten. Vertfall ikke de CCFL ringene jeg har sett.. (Ja flere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 merkelig... syntes mine er riktig så lyseblå jeg da... men jeg har kanskje feil da? eller hehe.... nei da, men de er blå aktige.... skal la ad|os se de, så kan han si sin mening hehe... lyser godt blått med disse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Mine var hvertfall veldig hvite/blå, og mener jeg kan huske at dine var gulere enn mine. Men tar vel kanskje feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 oki... skal kjøre til grimstad igjen i kveld skal komme innom deg for å bevise det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Hvis det er de hvite ringene fra norvatio så er de ikke gule iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 min bil på norvatio hehe... http://www.xenonkungen.se/angeleyes.htm er disse jeg har, men samme som norvatio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 jøss, vi har litt lik smak i bil vi to.. bilene er jo nesten like.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 hehe ikke dumt får jo se din neste helg jeg hehe... hvis du ikke snart får ordna en tråd 1800 kr ligger klar til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 lagde meg en tråd ista, min arbeidsbil heterden.. hehe.. men dårlig med bilder enda da.. må vente på godværet å montere deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 da har jeg handlet på ebay: carbon emblemer til panser og bakluke carbon emblem til rattet carbon emblem til felgene xenon 8000k og 6000k ting som skal kjøpes snart: m3 bakfanger x brace lister rundt vinduene vindusknapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 X-brace? Må bilen stives opp litt eller? Regner med at det hjelper ganske godt med bare bilstein-demperne... Skal du forresten kjøpe nye fjærer også? Hvar har forresten skjedd med det svarte taktrekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 ja, håper de (demperene) gjør sitt, men du vet, jentene liker det stivt den koster jo 500 så er jo ikke gale prisen da... fjærene er bare et år gamle, så dropper det hehe... taktrekket har blitt lagt på hylla foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Hvor planlegger du å handle x-brace ? Og hvis du er ute etter stivere bil så anbefaler jeg å sette i noen polyforinger her og der. Tror det er å få kjøpt noen sett med flere foringer til en grei pris. Bilen blir som ny med slike foringer, jeg har bevisst bynnt å velge veier med mest mulig svinger fremfor lange breie og strake veier Xenon ? (er vel kanskje litt tidlig enda men..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 xbrace tenkte jeg å handle på ebay, men skal høre på pris på bmw, er diverse polyforinger i for og bakstilling men det jeg egentlig trenger mest er nye dempere foran, føles jo som ei seng hehe... men det kommer når jeg kan vite at det ikke kommer mere snø xenon kommer vel til nest uke håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 bakfanger kjøper du av meg du må ikke legge det svarte taktrekket på hylla, tar 20 min å bytte.. og blir knallfint.. si eventuelt ifra om du mangler noe til det, jeg har masse ekstra.. svart lys og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå