Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men så er jo bare ringene blåhvit på bilder da og ikke i virkeligheten. Vertfall ikke de CCFL ringene jeg har sett.. (Ja flere)

:)

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

merkelig... syntes mine er riktig så lyseblå jeg da... men jeg har kanskje feil da? eller :-P hehe.... nei da, men de er blå aktige.... skal la ad|os se de, så kan han si sin mening ;-) hehe... lyser godt blått med disse... ;-)

Skrevet

da har jeg handlet på ebay:

carbon emblemer til panser og bakluke

carbon emblem til rattet

carbon emblem til felgene

xenon 8000k og 6000k

ting som skal kjøpes snart:

m3 bakfanger

x brace

lister rundt vinduene

vindusknapper

Skrevet

X-brace? Må bilen stives opp litt eller?

Regner med at det hjelper ganske godt med bare bilstein-demperne... Skal du forresten kjøpe nye fjærer også?

Hvar har forresten skjedd med det svarte taktrekket? :wink:

Skrevet

ja, håper de (demperene) gjør sitt, men du vet, jentene liker det stivt :-P den koster jo 500 så er jo ikke gale prisen da...

fjærene er bare et år gamle, så dropper det ;-) hehe...

taktrekket har blitt lagt på hylla foreløpig ;-)

Skrevet

Hvor planlegger du å handle x-brace ? :)

Og hvis du er ute etter stivere bil så anbefaler jeg å sette i noen polyforinger her og der. Tror det er å få kjøpt noen sett med flere foringer til en grei pris. Bilen blir som ny med slike foringer, jeg har bevisst bynnt å velge veier med mest mulig svinger fremfor lange breie og strake veier :)

Xenon ? :D (er vel kanskje litt tidlig enda men..)

Skrevet

xbrace tenkte jeg å handle på ebay, men skal høre på pris på bmw, er diverse polyforinger i for og bakstilling ;-) men det jeg egentlig trenger mest er nye dempere foran, føles jo som ei seng :-s hehe... men det kommer når jeg kan vite at det ikke kommer mere snø :-)

xenon kommer vel til nest uke håper jeg :-)

Skrevet

bakfanger kjøper du av meg :)

du må ikke legge det svarte taktrekket på hylla, tar 20 min å bytte.. og blir knallfint.. si eventuelt ifra om du mangler noe til det, jeg har masse ekstra.. svart lys og slikt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...