Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

Er det så lurt å spyle katten av bilen, eller kaste en 10liters bøtte på den? Ser for meg -de- ripene når katten reagerer på at den blir søkk gjennomvåt og springer med livet som innsats :shock:

Det enkleste, og samt kjedelige er vel å kjøpe et trekk å ha over bilen viss det blir et problem..

ja, haha... ser det for meg ^^

et bmw trekk er jo ikke feil det heller da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det så lurt å spyle katten av bilen, eller kaste en 10liters bøtte på den? Ser for meg -de- ripene når katten reagerer på at den blir søkk gjennomvåt og springer med livet som innsats :shock:

Det enkleste, og samt kjedelige er vel å kjøpe et trekk å ha over bilen viss det blir et problem..

Jeg går bort til den, og gir den ett kjapt løft nedenfra og opp mens jeg skyver ho fra meg.. Ikke noe hardt eller vondt, men hun lander noen meter vekk fra bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går bort til den, og gir den ett kjapt løft nedenfra og opp mens jeg skyver ho fra meg.. Ikke noe hardt eller vondt, men hun lander noen meter vekk fra bilen..

Ja, jeg regnet ikke med dere to spylte de vekk egentlig ;) det er viktig at de får en lærepenge slik at de skjønner at de ikke skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å sette strøm i bilen det ;)

kjør bilen på en metall plate, sett en fase i plata og en i bilen :twisted:

Katta vil ikke oppå bilen flere ganger i allefall :lol:

Spøk til revolver, kattespor og kloremerker er noe herk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lurt å gjøre det, men det holde med en gang og kattene hjemme gjorde det aldri igjen etterpå. En full 10-liters bøtte oppover panseret så katta fløy opp på ruta og ned av bilen. Ble noen små riper av det, men skjedde nok så fort at katta ikke fikk ut klørne :twisted::P Fikk vekk ripene igjen, og slipper problemet med katt på bilen. Ligger bare på de andre bilene i stedet hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir konge! :D

Katt e no dritt... Fått masse riper på mine biler pga de. Naboen har sikkert 10stk av udyra :roll:

hehe ^^ godt jeg har hund, jager de bort :-P hehe

ja, hadde noen andre senterkopper, men de var ikke noe fine, så valgte heller å kjøre med de blå i fjor, så får jeg ha carbon for årets sesong :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer med avatar anders?

Prøvde og laste opp en ny, men kontor pc'en her er tydeligvis fucka, så får vente til jeg kommer hjem til den bærbare som jeg glemte igjen:P

Så da er jeg uten foreløpig ;)

Blir bra med nye senterkøpps forresten ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...