///Mysild Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 da har jeg kjøpt to bokser til å ha produkter i, en stor og en liten... kjøpt meg felgbørster også, og litt annet småsnacks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 går fort med riktig verktøy kan sikkert hjelpe hvis du må bytte bare avtal time jeg mangler verktøy, ellers hadde jg gjort det for lenge siden, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 hehe... bare si ifra når du kan da... kan sikkert ta det en av de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 da har jeg fått kjøpt detaljbørste til interiøret, interiør rens i typen MEG ettelleranna, bokser til oppbevaring av klutene og maksin, SW leather care care kit... bilen skal snart få en GOD polering gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Er den ikke nettopp blitt polert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Er den ikke nettopp blitt polert da? Den bilen blir polert oftere enn den blir kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Er den ikke nettopp blitt polert da? Den bilen blir polert oftere enn den blir kjørt Den e så stygg vettu, må polere den ofte da Mysild: Hvordan monterte du disse Gt-splittera? er sikkert en tråd her inne men gidder ikke lete og du er så flink å svare på spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Pass på å ikke poler igjennom lakken da. Greit med blank bil, men blir vel en besettelse som alt annet ved bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Er den ikke nettopp blitt polert da? Den bilen blir polert oftere enn den blir kjørt Den e så stygg vettu, må polere den ofte da Hatt noen photoshoots i det siste da Sondre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 da har jeg fått kjøpt detaljbørste til interiøret, interiør rens i typen MEG ettelleranna, bokser til oppbevaring av klutene og maksin, SW leather care care kit... bilen skal snart få en GOD polering gleder meg Sviker! Handler du uten å kjøpe gjennom meg? Er den ikke nettopp blitt polert da? Den bilen blir polert oftere enn den blir kjørt Den e så stygg vettu, må polere den ofte da Mysild: Hvordan monterte du disse Gt-splittera? er sikkert en tråd her inne men gidder ikke lete og du er så flink å svare på spørsmål Blir polert ofte, men når ikke jobben blir skikkelig gjort må det gjøres ofte GT-splitterne monteres med samme skruene som DTM-leppa blir montert med, i ferdige hull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 joa, men når den stod skitten i 6 uker i garasjen pga sfd, vil lakken være litt blankere hehe... ja, må jo handle noe uten deg hehe... Pass på å ikke poler igjennom lakken da. Greit med blank bil, men blir vel en besettelse som alt annet ved bil ? har litt igjen å gå på heldigvis hehe... men ja, er moro når man ser litt resultater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Tror ikke jeg har rørt bilen siden junitreffet jeg.. Ikke har jeg vaska den.. og kjørt den 50 mil kanskje.. Men har begynt med Cartputer da Sondre! Absolutt ett prosjekt du må følge etter på! Både jeg og vetu03 kommer til å kjøre igang hardt med det.. Har touchskjerm og pc med bluetooth og wifi.. Slim ekstern dvd-rom, gps mottager og masse stash er underveis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 liker tempmåler jeg vil ha det orginalt i bilen... bruker ikke cd spilleren eigang jeg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 28, 2009 Share Skrevet Juli 28, 2009 Hehe.. Kjekt med musikk, filmer og navigasjon.. Og med så god passform jeg har på skjermen ser det jo helt originalt ut... Helt skremmende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2009 men uansett... jeg har ikke brukt for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå