Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var bilen vokset med MEG 26# yellow wax paste, og interiøret tatt med SWISSVAX leather care kit...

skal si skinnet ble bra med dette...!!

Har kjøpt meg dette også.. Viss du er fornøyd må det vel nesten være bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var utrolig hvor mye dritt som var i interiøret, etter at jeg støvsugde og vasket... hehe... først sprayen og "kosten" for å få vekk all dritt, tørk med kluten, så på med melk, og la det stå i en god time og trekke, så tørk av, og bruk elefantfettet på sømmene evt der setene er litt harde ;-)

blir som nytt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjønt detat du er en racer på å holde bilen din blank osv, har du egentlig peiling på hvor mange ganger du har polert/vasket bilen ? :P

Man teller jo ikkje noe sånt :lol:

Telte vel ikke jeg heller, kan jo gjøre et regnestykke for morroskyld. Da jeg hadde min forige bil vasket jeg den cirka 3 ganger i uken samt at jeg polerete/vokset den annenhver måned. det blir fort 156 bilvask og 6 poleringer/voksinger.

Og flesteparten av vaskingene gikk i selvbetjeningshaller så det kostet vel fra 30-70 kroner så da tar vi 50 som utgangspunkt og rundt130 bilvask. Da brukte jeg 6500,- bare i vask (!) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... vakser kun hjemme, såpen jeg bruker nå, vant jeg på concoursen i mai, så den er jo gratis :-D hehe...

vasking gjør jeg nesten alltid hjemme :-P

nja, har vel blitt 1 god og 3 kjappe til nå i år, men nå er det snart slutt også ;-) hehe... begynner å bli kaldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...