Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men du, den overskriften din Mysild, er ikke den feil? E36 M Coupé er vel Z3? :-?

Han må vel få lov å drømme om medlemsskap i den tøffeste klubben.

haha... :-)

får ikke plass til resten av teksten hvis jeg har noe annet :-P hehe...

men nå er toppdekselet av, og jeg blør noe inni helvete fra fingeren... fant ut jeg hadde feil pakning... :-s må prøve å få tak i ei i morra...

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hehe, ja skjønte det.. Men måtte bare :)

Min tur...! *nylakkert*..... Var ikke det tidlig ifjor? :wink:

nja, er alltid noe jeg har lakkert... i dag, topplokkdekselet :-P

Skrevet

fått tre flotte gaver nå :-)

liggebrett med hjul til når jeg skal jobbe under bilen, krakk med hjul og høydejustering, med brett til ting og tang under, og viktigst av alt... kuttsårvåtserviett :-P hehe...

Skrevet
Jeg har veldig lyst til å spørre om hvorfor du polerer bilen din hele tiden hvis du ikke bruker den?

hva vet du om det?

bruker den titt og ofte!!

Javell :D

haha :-) skal jeg begynne å skrenke inn kjøretimene enda mer? jeg som toppen kjører 1 time i uka :-P hehe
Skrevet

ja, ned på jobb, 10 min, hjem igjen, 10 så dette 3 ganger i uka :-P hehe

men 1 time var nok en sterk underdrivelse, hvis dere er kjent med det uttrykket? ;-)

Skrevet
jamenforsvartesatanihelvete! la nå meg polere min bil samme faen hvor mye eller lite jeg kjører den, uansett gammel eller ny lakk!

Ikke vær så nærtagen Sondre :lol:;)

Lurer på om jeg blir nødt til å finne en måte å få overtalt deg til å overhale lakken på min også gitt Gratis da selfølgelig

Funnet ut noe mer om du får fri fra jobben til Våler ?

Skrevet
jamenforsvartesatanihelvete! la nå meg polere min bil samme faen hvor mye eller lite jeg kjører den, uansett gammel eller ny lakk!

Ikke vær så nærtagen Sondre :lol:;)

Lurer på om jeg blir nødt til å finne en måte å få overtalt deg til å overhale lakken på min også gitt Gratis da selfølgelig

Funnet ut noe mer om du får fri fra jobben til Våler ?

er ikke det... hehe

ja, hehe... kommer du ned, og jeg får en prøvetur, er det en avtale :-P hehe... men tommy er nok flinkere enn meg, så tror vi kunne kjørt bort til han sammen :-P

ja, det var det da... har hengt opp lapp, men vi har ikke fått de nye listene enda, så ser jo mørkt ut :-s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...