///Mysild Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Men du, den overskriften din Mysild, er ikke den feil? E36 M Coupé er vel Z3? Han må vel få lov å drømme om medlemsskap i den tøffeste klubben. haha... får ikke plass til resten av teksten hvis jeg har noe annet hehe... men nå er toppdekselet av, og jeg blør noe inni helvete fra fingeren... fant ut jeg hadde feil pakning... må prøve å få tak i ei i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Hehe, ja skjønte det.. Men måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Hehe, ja skjønte det.. Men måtte bare Min tur...! *nylakkert*..... Var ikke det tidlig ifjor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 Hehe, ja skjønte det.. Men måtte bare Min tur...! *nylakkert*..... Var ikke det tidlig ifjor? nja, er alltid noe jeg har lakkert... i dag, topplokkdekselet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 fått tre flotte gaver nå liggebrett med hjul til når jeg skal jobbe under bilen, krakk med hjul og høydejustering, med brett til ting og tang under, og viktigst av alt... kuttsårvåtserviett hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Jeg har veldig lyst til å spørre om hvorfor du polerer bilen din hele tiden hvis du ikke bruker den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Jeg har veldig lyst til å spørre om hvorfor du polerer bilen din hele tiden hvis du ikke bruker den? hva vet du om det? bruker den titt og ofte!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Jeg har veldig lyst til å spørre om hvorfor du polerer bilen din hele tiden hvis du ikke bruker den? hva vet du om det? bruker den titt og ofte!! Javell haha skal jeg begynne å skrenke inn kjøretimene enda mer? jeg som toppen kjører 1 time i uka hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 ja, ned på jobb, 10 min, hjem igjen, 10 så dette 3 ganger i uka hehe men 1 time var nok en sterk underdrivelse, hvis dere er kjent med det uttrykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 har ikke du nylakka bil da skal ikke trenge og polere den hele tiden da vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Spørs jo hvor bra lakkjobb det er det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 jamenforsvartesatanihelvete! la nå meg polere min bil samme faen hvor mye eller lite jeg kjører den, uansett gammel eller ny lakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 jamenforsvartesatanihelvete! la nå meg polere min bil samme faen hvor mye eller lite jeg kjører den, uansett gammel eller ny lakk! Ikke vær så nærtagen Sondre Lurer på om jeg blir nødt til å finne en måte å få overtalt deg til å overhale lakken på min også gitt Gratis da selfølgelig Funnet ut noe mer om du får fri fra jobben til Våler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 jamenforsvartesatanihelvete! la nå meg polere min bil samme faen hvor mye eller lite jeg kjører den, uansett gammel eller ny lakk! Ikke vær så nærtagen Sondre Lurer på om jeg blir nødt til å finne en måte å få overtalt deg til å overhale lakken på min også gitt Gratis da selfølgelig Funnet ut noe mer om du får fri fra jobben til Våler ? er ikke det... hehe ja, hehe... kommer du ned, og jeg får en prøvetur, er det en avtale hehe... men tommy er nok flinkere enn meg, så tror vi kunne kjørt bort til han sammen ja, det var det da... har hengt opp lapp, men vi har ikke fått de nye listene enda, så ser jo mørkt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå