///Mysild Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 så altså en m-tech felg da hehe... hvor mange har de på veggen? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 ingen som vil jobbe for meg! Da er det bare å si opp jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Kult! Har en BBS RS som gjør samme nytta her. Kjøpte den for 10kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 ja, hvis jeg får kontantstøtte fra bimmers på 7000 i måneden, så skal jeg stille på alt av treff hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Kult! Har en BBS RS som gjør samme nytta her. Kjøpte den for 10kr hehe... bidle av den? :-)jeg fikk min ^^ eller, jeg polerte noen riper på en bil, så fikk jeg den i tillegg som takk for hjelpa hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 jeg har en 10x18 rondell d58 da funker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Hehe, syk du. tar det som et kompliment... hehe... åssen felg er det? noen som vet... ligner på en e90 m3 felg på bildene jeg googler... Syns de var fryktelig lik de jeg har på bilen min: Jeg har originale M felger som er ekstrautstyr i kombinasjon med m-pakke på E46 Facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 På hageslangeholderen skal fintfolk kjennes De fleste klarer seg med en rusten stålfelg, men ikke gutta på bimmers! Her gjelder kun det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 hehe... ja, bare å komme innom... men somsagt, bilen trives best i garasjen hehe Ja det er tydelig....haha...også du som har forsterka foringer ++ og skal ha coilovers.. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 På hageslangeholderen skal fintfolk kjennes De fleste klarer seg med en rusten stålfelg, men ikke gutta på bimmers! Her gjelder kun det beste ja, haha hehe... ja, bare å komme innom... men somsagt, bilen trives best i garasjen hehe Ja det er tydelig....haha...også du som har forsterka foringer ++ og skal ha coilovers.. Jaja.. aner jeg en smule irritasjon ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Neida..skjønner hvis du ikke får ordna fri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Datoen for vålertreffet har vel vært fastsatt en god stund så det å ikke kunne få fri fra jobb er vel en ganske tynn unnskyldning Men nok om det, jeg stemmer fortsatt for bimmerstreff på denne bensinstasjonen, med mr mysild bak pølsedisken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Jeg skal ha den eine BBS ch felgen min som hageslange-holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Datoen for vålertreffet har vel vært fastsatt en god stund så det å ikke kunne få fri fra jobb er vel en ganske tynn unnskyldning Men nok om det, jeg stemmer fortsatt for bimmerstreff på denne bensinstasjonen, med mr mysild bak pølsedisken ja, greitnok det... men det har vært store forandringer mtp jobbturnus, og denne kom i forrige uke vet det dr, hehe... lov å tulle hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 latterlig! å jeg som trodde jeg skulle få se bagera strekke litt på potene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå