Lars89 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Begge deler passer veldig bra. Fint å prøve litt forskjellig Kommer du på treffet neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 det ble gromt med de nye lyktene meget stilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 hmmm... da var lyktene på, og pga mye drittslenging og slikt, så trer jeg meg litt tilbake fra bimmers.no... så da får dere bruke denne tråden til ot, så lager jeg ny gestapotråd til våren... hvis det bli noe... Hehe, du klarer ikke holde deg unna bimmers Og som du har sagt selv, liker du jo bare masse aktivitet i tråden din hehe Ikke noen fan av nye looken desverre, da jeg syntes det var finere med noe som brøt litt med alt det svarte. Var ikke fan av lyktene på Kevin sin heller for den saks skyld Mulig det ser bedre ut RL, men foreløpig meget skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Ser ikke så gæærnt ut, men tror kanskje de bildene lyver litt inne i den mørke garasjen. Venter med å komentere til jeg har sett endten bedre bilder eller til våren så jeg får sett den IRL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 samme lyktene, bare med og uten lys får se om ikke jeg får tatt noen bedre bilder etterhvert... dette var bare rett før jobb... veldig skeptisk selv, men får se... ble liksom litt gromt allikavel... treff? når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=130356&highlight=treff+kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Synes ikke dette var så dumt jeg mysild. skiller seg jo en del ut den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Synes ikke dette var så dumt jeg mysild. skiller seg jo en del ut den bilen kan ikke si meg enig ang lyktene.. kanskje noe annet og se det IRL, får vel tatt en titt hvis sondre tar den ut i kulda på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Var noe sånt som dette jeg foreslo for en 100 sider tilbake omtrent (orker ikke bla meg tilbake for og vite det nøyaktig ) Men ser bra ut, hvertfall på det nederste! Kanskje bedre bilder i bedre lys hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Jeg trooor jeg liker det Syntes slike lykter ser utrolig bra ut! Men tror kanskje jeg ville vurdert å ikke ha så sotete lykter foran nå.. Men røde/hvite er jo ikke feil det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Synes ikke dette var så dumt jeg mysild. skiller seg jo en del ut den bilen kan ikke si meg enig ang lyktene.. kanskje noe annet og se det IRL, får vel tatt en titt hvis sondre tar den ut i kulda på treffet. SMak og behag det, men akkurat det nederste bildet synes jeg ble tøft jeg. men bra du prøver andre ting en det alle andre har. det falt i smak hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Jeg har et par baklykter tilsalgs jeg Disse kan du fikse litt på http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=128193&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Syntes det ble bra jeg... Hvis du ikke liker de, kan du selge dem til meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 Du bomma litt der , burde ha rød/kvite . Slik som det blei no ser det veldig heima laga ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 da har jeg hatt min egen lille test... ikke vasket bilen for hånd på 2 -to- måneder nå, og nå har den fått en god vask... varmt godt vann, mye såpe, og ikke minst, masse skum må si meg overrasket over hvor lett alt kommer av, enda, og det er 4 måneder siden jeg polerte sist... men den perler forstatt men merker smånupper bak på bakfanger og litt helt nede på dørene, så er vel snart på tide å ta litt ansvar igjen felgene var gule og så ut som en røykers tenner (no offence anyone, hvis du følte deg truffet ^^) snøen begynner vel å nærme seg, så da er det på med vinterdekk i år, for jeg tenkte å kjøre litt før den værste snøen kommer, da brøytinga her er meget dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå