Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm... da var lyktene på, og pga mye drittslenging og slikt, så trer jeg meg litt tilbake fra bimmers.no... så da får dere bruke denne tråden til ot, så lager jeg ny gestapotråd til våren... hvis det bli noe...

y12mdpuszwk41jpr0p26.jpg

muq6d0gar25em3z7l3kq.jpg

Hehe, du klarer ikke holde deg unna bimmers :P Og som du har sagt selv, liker du jo bare masse aktivitet i tråden din hehe

Ikke noen fan av nye looken desverre, da jeg syntes det var finere med noe som brøt litt med alt det svarte. Var ikke fan av lyktene på Kevin sin heller for den saks skyld 8) Mulig det ser bedre ut RL, men foreløpig meget skeptisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke dette var så dumt jeg mysild. skiller seg jo en del ut den bilen :wink:

kan ikke si meg enig ang lyktene.. kanskje noe annet og se det IRL, får vel tatt en titt hvis sondre tar den ut i kulda på treffet. :P

SMak og behag det, men akkurat det nederste bildet synes jeg ble tøft jeg. men bra du prøver andre ting en det alle andre har. det falt i smak hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har jeg hatt min egen lille test... ikke vasket bilen for hånd på 2 -to- måneder nå, og nå har den fått en god vask...

varmt godt vann, mye såpe, og ikke minst, masse skum :-P må si meg overrasket over hvor lett alt kommer av, enda, og det er 4 måneder siden jeg polerte sist... :shock:

men den perler forstatt 8)

men merker smånupper bak på bakfanger og litt helt nede på dørene, så er vel snart på tide å ta litt ansvar igjen :-P

felgene var gule og så ut som en røykers tenner :-P (no offence anyone, hvis du følte deg truffet ^^)

snøen begynner vel å nærme seg, så da er det på med vinterdekk i år, for jeg tenkte å kjøre litt før den værste snøen kommer, da brøytinga her er meget dårlig :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...