Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

var da fælt da... er jo et og et halvt år siden nå faktisk :-P

men ja, er nok litt dårlig kommunikasjon mellom meg og lakkerer, jeg pusset vekk alt, men tror ikek han fikk tatt hjulbuene godt nok... det står på penger her, har ikke råd eller tid til å kjøpe ny grillramme, matte ned døra og bakskjermene enda... kommer med tia (selv om det er lakkerers feil) men andre bør heller tenke på sin egen rust, og mindre på min...

og bilen pleier å stå ren i garasjen ad|os bare sånn at du vet det!

går ikke lei bilen fordi jeg bruker den ca 2 dager i uka (helga) og ser den ikke ellers... derfor går jeg ikke lei, men beklager at jeg ikke har solgt!!

eirik, ja, fått innvilget støtte til ny front og eksos av mesta ^^

SCORPION!!!! :whoa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal ikke han oe annet enn det jeg har :-P hehe... tenkte bare på at den kom til å bli bulket i stykker :-P hehe

og til "entusiasten" hva hjelper det å selge bilen sin, når man allikavel ender opp med en e36 igjen, og som i ditt tilfelle en med mindre motor :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går på skole i grimstad og bor i krsand, så jeg gidder ikke pendle, og bilen trives edre i garasjen enn ute i vær og vind og xx antall kleptomane i grimstad...

vil ikke scorpion iaf! for mye lyd... vokst fra likt :-s

:uh: Man vokser ikke ifra tøff lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går på skole i grimstad og bor i krsand, så jeg gidder ikke pendle, og bilen trives edre i garasjen enn ute i vær og vind og xx antall kleptomane i grimstad...

:uh: Man vokser ikke ifra tøff lyd!

er veldig enig der øyvind.. :) og da får man ikke mye grommere enn scorpion til e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Snart ferdig på skole? hva utdanner du deg til?

Har selv hørt scorpion på diverse biler og har selv hatt "race" eksos på 328'en blir dessverre for mye. Eisenmann er ikke uten grunn favoritten blandt entusiastene.

"entusiasten" måtte ha en bruksbil og da er man entusiast når man velger en billig bimmer stasjonsvign med rekkesekser og manuell i stedet for slitne volvoer og opel som veldig mange her har som bruksbiler :)

Fant ut at dersom jeg skal ha råd til å gjennomføre bimmerdrømmen(e) mine før midtlivskrisen så må jeg utdanne meg til noe viktig. så trodde kanskje du gjorde det samme. Derfor jeg stilte det flrste spørsmålet ut utgangspunktet.

God Jul :santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eisenmann er for de sostifikerte... Scorpion hvis du vil at bilen skal høres ut som at den går fortere enn den gjør :)

Nå får du det nesten til å høres ut som at sofistikerte høres ut som negativt.. For å si det enkelt. Eisenmann gir bra lyd, uten å være øredøvende.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...