Tommy Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Du må vel kansje få en større motor også etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 ja, hehe... fikk litt lyst på det nå din feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 herre min kor strøkent, hadde ikke tia til å kike igjennom 231 sider, men kom til 38 og ble imponert! flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Takk for det! Er det noen som har noe svar til meg ang hattehylla på m3ene? er de sorte eller standar grå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Takk for det!Er det noen som har noe svar til meg ang hattehylla på m3ene? er de sorte eller standar grå? Mente den var sort også. Neste samme farge som taket er i M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 takker... da blir det å ta alt ut, og lakke sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Hva med å trekke om hylla i sort alcantara heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Det koster jo mye mer... og når jeg skal lakke taket, tar det ikke lang tid å fikse hattehylla også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Bare til å kjøpe inn litt alcantara på rull og sette snuten oppover til garasjen i Kvåletunet på Bryne. Så fikser nok beboeren der biffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Bare til å kjøpe inn litt alcantara på rull og sette snuten oppover til garasjen i Kvåletunet på Bryne. Så fikser nok beboeren der biffen Hehe ^^ Skal jeg ha noe i alcantara, må det være rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 koster ikke en dritt for alcantara på stoff og stil i drammen.. Er riktig nok ikke ekte ruskinn men samma faen det vel dør sidene mine og taktrekk og hattehylle får en runde med det hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Hva slags lakk bruker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 får vurdere alcantara ^^ Tekstillakk og vinyllakk på skjermene og slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 fåt tak i slitk alcantara stoff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 om jeg har fått tak i? nei, har ikke begynte å planlegge det enda ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå