Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har bilen fått nye fjærer på coiloversene, ny frisk Edge olje, nytt orginalt BMW filter, nye grennstuff klosser og har festet xbracen på nytt med nye fester som henger som juling... Har også fikset og vasket i motorrommet med lakket litt... må gjøre alt ferdig før det blir bilder av dette! ;-)

Bilen ble litt høyere med nye fjærer og stiv som f**n, men skal stille ned hardheten på demperen litt... er fint til bane, men ikke humpete Norge! Får ny grillramme i morgen hos Bmw, som skal til lakk, så skal jeg ta for meg fronten om noen dager... Skal bytte mikrofilter også snart...

Ny frontrute må jeg også ha :/ Så skal jeg få satt på de nye dekkene snart, og muligens gjøre bilen klar for treff den 14 april...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lakket og fikset litt... så har jeg 4 ting som snart er ferdig lakkert... ;-) Skal legge ut bilde etter jeg har lakkert ferdig og gjort ferdig litt moods... har også tegnet opp og skal få laget min egen lille ting, som jeg tror bli kul... men den kommer nok ikke før nærmere sommeren ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...