Rabies Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Faen mann, du er alltid så hemmelighetsfull når du driver å plukker på bilen Edit: Klarer ikke å bestemme meg for om jeg likte lilla felger eller ikke. Er mest på liker-siden, så er sikkert bare uvant. I hvertfall mye bedre enn de skrikende grønne, blå og oransje felgene man ser rundt omkring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Hehehe! Du kjenner vel meg Gleder meg skikkelig mye til å få startet på det største prosjektet tenker jeg kan begynne til uka hvis jeg får tingene jeg trenger Lilla felger er kult! kan ta et bedre bilde om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Ja, gjør jo det. Må nesten følge med litt her så jeg får med meg hva disse prosjektene dine er for noe Felgene er sikkert gode som gull de. Jeg var mer skeptisk til hvite i starten og det var jo tøft irl det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Vil si de lilla er "hakket" tøffere igrunnen... men må lakke de på nytt i kantene, da jeg ikke klarte å vente 2 uker med å legge på deg... gikk vel heller 24 timer så må fikse litt på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Prøvde å få til best mulig fargegjenngivelse... men hvitbalansen ville ikke spille helt på lag, men fargen er nokså mørk, men allikavel litt "synlig". bilder kommer jo uansett når hjulene er på og bilen polert, men en liten teaser til er nok på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Denne fargen kan jo bli drit bra faktisk, gleder meg til å se bilder av de på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Denne fargen kan jo bli drit bra faktisk, gleder meg til å se bilder av de på bil. Jeg gleder meg selv til å se de på bilen har montert de bak, men ikke fått noe inntrykk enda... skal sette på frontdempere og fronten igjen i neste uke, så blir det en vask og en liten kjøretur for å få et inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Somlekopp! Det er jo nesten høst før du får bilen på veien igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsrise Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Sabla fin bil du har her! Tror det blir helt verst med de felgene, liker når folk drar den litt ut av det vanlige. Er veldig glad i lilla selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Somlekopp! Det er jo nesten høst før du får bilen på veien igjen.... Pfff.... ting tar bare tid, spes når jeg må vente på ANDRE folk.... hater at jeg ikke kan ordne ting selv... eller, jeg kan, men da må jeg betale for det Sabla fin bil du har her! Tror det blir helt verst med de felgene, liker når folk drar den litt ut av det vanlige. Er veldig glad i lilla selv:) Takk for det ja, tror det blir en stilig kombinasjon dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Hehe. Bare trekker litt i deg. Du kjørte jo bilen masse i fjor så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Vil si de lilla er "hakket" tøffere igrunnen... men må lakke de på nytt i kantene, da jeg ikke klarte å vente 2 uker med å legge på deg... gikk vel heller 24 timer så må fikse litt på de Du skal da for faen ikke legge de på meg... Hverken nå eller om 2 uker Men ja, blir kult å se de på bil når du får den klar. Men skjedde ikke akkurat det samme med kantene på de hvite når de var nylakkert? Skal vel ikke si noe jeg da. Ble også utålmodig etter å ha lekka fangerne til grompacten og monterte før lakken var gjennomherdet. Så ble det litt bajs kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Hehe. Bare trekker litt i deg. Du kjørte jo bilen masse i fjor så.... Hehe! Ja, ekstremt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Vil si de lilla er "hakket" tøffere igrunnen... men må lakke de på nytt i kantene, da jeg ikke klarte å vente 2 uker med å legge på deg... gikk vel heller 24 timer så må fikse litt på de Du skal da for faen ikke legge de på meg... Hverken nå eller om 2 uker Men ja, blir kult å se de på bil når du får den klar. Men skjedde ikke akkurat det samme med kantene på de hvite når de var nylakkert? Skal vel ikke si noe jeg da. Ble også utålmodig etter å ha lekka fangerne til grompacten og monterte før lakken var gjennomherdet. Så ble det litt bajs kan man si Tlfen som endrer ting de hvite var ikke så gale ved første omlegging, men det er derfor jeg tok på gummi nå, så kan jeg fikse kantene selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Dette blir heftig. Artig å se noen gå for noe helt annet enn de fleste andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå