Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

Faen mann, du er alltid så hemmelighetsfull når du driver å plukker på bilen :P

Edit: Klarer ikke å bestemme meg for om jeg likte lilla felger eller ikke. Er mest på liker-siden, så er sikkert bare uvant. I hvertfall mye bedre enn de skrikende grønne, blå og oransje felgene man ser rundt omkring :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøvde å få til best mulig fargegjenngivelse...

men hvitbalansen ville ikke spille helt på lag, men fargen er nokså mørk, men allikavel litt "synlig". bilder kommer jo uansett når hjulene er på og bilen polert, men en liten teaser til er nok på plass :P

496gfttvntevpd8zv1f5.jpg

528tvuf1ewzjzaqddttw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fargen kan jo bli drit bra faktisk, gleder meg til å se bilder av de på bil.

Jeg gleder meg selv til å se de på bilen :lol: har montert de bak, men ikke fått noe inntrykk enda... skal sette på frontdempere og fronten igjen i neste uke, så blir det en vask og en liten kjøretur for å få et inntrykk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somlekopp! Det er jo nesten høst før du får bilen på veien igjen....

Pfff.... ting tar bare tid, spes når jeg må vente på ANDRE folk.... hater at jeg ikke kan ordne ting selv... eller, jeg kan, men da må jeg betale for det :P

Sabla fin bil du har her!:) Tror det blir helt verst med de felgene, liker når folk drar den litt ut av det vanlige. Er veldig glad i lilla selv:)

Takk for det :-) ja, tror det blir en stilig kombinasjon dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si de lilla er "hakket" tøffere igrunnen... men må lakke de på nytt i kantene, da jeg ikke klarte å vente 2 uker med å legge på deg... gikk vel heller 24 timer :P så må fikse litt på de :-)

Du skal da for faen ikke legge de på meg... Hverken nå eller om 2 uker :lol:

Men ja, blir kult å se de på bil når du får den klar.

Men skjedde ikke akkurat det samme med kantene på de hvite når de var nylakkert?

Skal vel ikke si noe jeg da. Ble også utålmodig etter å ha lekka fangerne til grompacten og monterte før lakken var gjennomherdet. Så ble det litt bajs kan man si :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si de lilla er "hakket" tøffere igrunnen... men må lakke de på nytt i kantene, da jeg ikke klarte å vente 2 uker med å legge på deg... gikk vel heller 24 timer :P så må fikse litt på de :-)

Du skal da for faen ikke legge de på meg... Hverken nå eller om 2 uker :lol:

Men ja, blir kult å se de på bil når du får den klar.

Men skjedde ikke akkurat det samme med kantene på de hvite når de var nylakkert?

Skal vel ikke si noe jeg da. Ble også utålmodig etter å ha lekka fangerne til grompacten og monterte før lakken var gjennomherdet. Så ble det litt bajs kan man si :oops:

Tlfen som endrer ting :P de hvite var ikke så gale ved første omlegging, men det er derfor jeg tok på gummi nå, så kan jeg fikse kantene selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...