///Thomas Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 255/40 blir vel for møe gummi/ballong hvis du skal ha de på med det 5-serie innpresset der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Jeg bestilte akkurat 215/40 og 195/40 til mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 255/40 blir vel for møe gummi/ballong hvis du skal ha de på med det 5-serie innpresset der?? Det er de som står på nå... som jeg skal selge Kny, hva må du ut med for de? jeg får se når du får på dine om hvilken dim jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Jeg betalte 3200,- ferdig levert på døra Vet ikke når jeg skal ha dekka på de, skal polere de nå, så det kan ta et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Ja, blir det samme her. Har god tid, og vil gjøre dem strøkne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Har nå kjøpt tørrslipe- og våtslipepapir, klut for å slipe og kjøpte litt mer autosol! Har også funnet en frekk farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Tror dette blir bra. De felgene passer ganske bra på E36.. Polert kant på de blir tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Tror det blir bra med disse felgene Mysild er ikke dette samme felger som Carlhaakon her inne hadde i "Hello kitty" design?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Tror det blir bra med disse felgene Mysild er ikke dette samme felger som Carlhaakon her inne hadde i "Hello kitty" design?? Stemmer det mine skal ikke bli mindre "tøffe" heller skal dog ikke ha rosa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Tror dette blir bra. De felgene passer ganske bra på E36.. Polert kant på de blir tøft Jøss... er dette, en positiv kommentar??!! fra deg? Jeg må være trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Tror dette blir bra. De felgene passer ganske bra på E36.. Polert kant på de blir tøft Jøss... er dette, en positiv kommentar??!! fra deg? Jeg må være trøtt... Hva! Jeg er jo alltid positiv. he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Dette blir bra blir det noe fresh farge på disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Flere som går for throwing stars ser jeg ! Er vell snart på tide med noe nytt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Fikk litt latterkrampe når jeg så at felgene er merket med hvor de skal sitte på bilen Her har du hvertfall endel timer foran deg med pussing og polering lykke til! Men de hjula sitter jo som støpt på en e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå