///Mysild Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Tror dette blir bra. De felgene passer ganske bra på E36.. Polert kant på de blir tøft Jøss... er dette, en positiv kommentar??!! fra deg? Jeg må være trøtt... Hva! Jeg er jo alltid positiv. he he. TIDENES løgn Dette blir bra blir det noe fresh farge på disse da? Du kjenner vel min smak? Kommer nok en sprelsk farge... Fant den da jeg så gjennom neglelakkene til madammen Flere som går for throwing stars ser jeg ! Er vell snart på tide med noe nytt da.. Tja, er vel bare 4-5 profilerte E36er som har de da... så er jo ikke så mange kontra de som kjører conture, diverse M-felger, bbs, eller GS felger Fikk litt latterkrampe når jeg så at felgene er merket med hvor de skal sitte på bilen Her har du hvertfall endel timer foran deg med pussing og polering lykke til! Men de hjula sitter jo som støpt på en e36! Du var ikke alene om det XD Skal snart jekke opp bilen og montere et hjul, så blir det bare å sette bilen i 2 gir og pusse som (h)juling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Dette blir bra blir det noe fresh farge på disse da? Du kjenner vel min smak? Kommer nok en sprelsk farge... Fant den da jeg så gjennom neglelakkene til madammen Haha da er jeg frem til resultatet xD spent nå ja!; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Det er bra! Skal prøve å få gjort mest mulig neste uke... Begynner med å bytte diff til 325 med brems, så blir det litt arbeid med felger, lakk, understell og endret litt smått på utseende Tror nok det blir bra... Så må jeg vel få meg noen dekk også etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Dette blir jævli fett, selv om jeg syns det er ganske gay av deg å kjøpe samme felger som jeg har vurdert siden jeg bestemte meg for å hente kosebil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Er alle 4 felgene 8x17? I så fall, skal du space de ut bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Er alle 4 felgene 8x17? I så fall, skal du space de ut bak? Nope, 8x17 Et20 og 9x17 Et22 Haha Rabies! Du er for treg, som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Da er diffen byttet... Den var RIMELIG gåen!! Diverse bilder kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Da er diffen byttet... Den var RIMELIG gåen!! Diverse bilder kommer i morgen Godt å bytte tenker jeg ser fram til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Hahaha JA!! Den gamle var jo helt ødelagt... Den glepper/sperrer på tannhjulene tilogmed XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Da er diffen byttet, og gjort litt småting også... Prøver å legge ut bilder, men bildeopplasteren funker ikke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 photobucket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Brukte den før, men gidder ikke legge ut noen slitne htc bilder derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Da var kortere fjærer montert og diffen testet, og det funket fjell!! Bilen er mye bedre å kjøre nå, og til de som mener bilen blir dauere av 325 diff på 320 kan gjemme seg... den kommer raskere til 100, lavere turtall ved kosekjøring etc... dette blir en oppgradering jeg skulle gjort for lenge siden!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Smells like win Passet diffen rett over eller måtte du bytte drivakslinger, mellomaksling etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå