Gå til innhold

///Mysilds E36 *Update* Felger på!! Nye bilder s262

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det :-)

Hahah Håskjold!! :-P

Foøvrig vet jeg ikke om leveringa er lang. Bestilte i går, og fikk mail om at de ble sendt i dag... Så kan vel ikke ta allverdens... Men syntes Gasolin.no tok sin tid! 2 uker siden jeg kjøpte noe der, og ikke fått noe enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det solgte jeg for 4-5 år siden tror jeg... jeg bytter kun på framfjærene utifra hva jeg skal kjøre 8)

3ish... Hvem var det som kjøpte demperne dine igjen? :lol:

Er det ett nytt ninjatriks å blande voks i shampoen btw, eller har du bare kjøpt deg en shampo med voks i?

(Høres ut som vi er på frisør- og stylistforum.no :? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så lenge altså? Jeg hadde de jo på sedanen, og den trodde jeg at jeg kjøpte på sommeren 2009... Hmmm. Forvirra much?

Ser ut som jeg må prøve ut den shampoen når jeg får henta nye bilen da... Gidder ikke med touringen. Den er for skabbete:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som polerer rent luminium på felgene:

Har dere så riper som synes i sollys? Jeg pusser og pusser men blir ikke kvitt de alle minste og der irriterer meg! Men må vel kanskje bare la de være... Har pusset med 2500 papir og så alupolish...

Får nok polishsettet fra gasolin.no snart, men vet ikke om det trenger å bli bedre av den grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig, men jeg trodde det var i 08 :P men samme det :P

Jeg fikk iaf en tulling til å kjøpe det gamle XD

Jeg syns nå den tullingen gjorde et godt kjøp jeg. God pris for dempere som var for nye å regne siden de stod på en bil som aldri ble brukt :P

Ang. alupolish, så har jeg troa på settet fra gasolin kontra autosol. Ser for meg at det man kjøper fra en spesialisert forhandler stort sett alltid er bedre enn det man kjøper på statoil :P

Meguiars VS Turtlewax er jo et godt eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne var tøff. hvordan lakket du felgene? vurderer det selv. tenker å pusse de ned. primer. noen lag lakk og klarlakk te slutt:-) hørres det teit ut? holder me vanlig billakk fra biltema?

Takk :-)

De hvite ble lakket av lakkerer, mens de lilla lakket jeg selv... mattet ned, lakket med farge og så på med klarlakk :P nokså enkelt igrunn... dog skal du ha metallic, må du nok regne litt mer arbeid ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som polerer rent luminium på felgene:

Har dere så riper som synes i sollys? Jeg pusser og pusser men blir ikke kvitt de alle minste og der irriterer meg! Men må vel kanskje bare la de være... Har pusset med 2500 papir og så alupolish...

Får nok polishsettet fra gasolin.no snart, men vet ikke om det trenger å bli bedre av den grunn...

Aluminium er såppas mykt metall at det vil legge seg riper uansett. Men du kan begrense det med bra grunnarbeid og skikkelig polering. Er ganske lett å se de ripene i sollys ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ting bli bra styre du unna det som hete biltema :)

Hehe.. enig der, men lakket interiør listene mine innvendig nå med biltema sin billakk og det funket bra nok for min del. Felgene mine har flasset en del + at forrige eier har vært en hyler på kant kjøring. Så tenkt at det kunne vært greit å prøve før jeg eventuelt må bite i gresset å kjøpe nye felger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aluminium er såppas mykt metall at det vil legge seg riper uansett. Men du kan begrense det med bra grunnarbeid og skikkelig polering. Er ganske lett å se de ripene i sollys ja..

Det er blankt, men jeg vil ha de vekk!! :P hehe... Får polere resten i skyggen da XD

Hehe.. enig der, men lakket interiør listene mine innvendig nå med biltema sin billakk og det funket bra nok for min del. Felgene mine har flasset en del + at forrige eier har vært en hyler på kant kjøring. Så tenkt at det kunne vært greit å prøve før jeg eventuelt må bite i gresset å kjøpe nye felger :-)

Løft bakenden, sette bilen i 5. gir, sett et bryne på kanten (bruk vann) og la det stå til!

Om de er veldig grove, ta det værste med vinkelsliperen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...