///Mysild Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 hehe, ååå blir jo ikke noe særlig nysgjerrig da!! heheh hemmeligheter <3 Helt grei bil. Det eneste du kunne gjot noe med er de felga, likte ikke de desverre... jaha? fargen du tenker på da eller? er jo org m3 felger, så jeg ser ikke hva som er galt med dem men... helt grei ja... ikke alle har råd til m5 pen bil samme farge som på min? Takk du har samme som meg ja hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 ="///MysildHelt grei bil. Det eneste du kunne gjot noe med er de felga' date=' likte ikke de desverre... [/quote']jaha? fargen du tenker på da eller? er jo org m3 felger, så jeg ser ikke hva som er galt med dem men... helt grei ja... ikke alle har råd til m5 Du må tåle litt kritikk som ikke sier at bilen din er fetest i versen og vettu. Selv om det er org M3 felger er det ikke alle som syns de er tøffe (inkl meg selv), men de ble mye tøffere med hvit utførelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 jaja... men må jo vite hva folk mener jeg kan gjøre bedre liksom... slik at jeg får ideer det var det jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 da var flere deler bestilt må få senket bilen mer, på med takforlenger, ny frontrute, og nye dekk i 235/40 utførelse... en god polering, og litt småplukk som må fikses, så er jeg nesten klar for sommersesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Du har ikke sjekket opp dette med å få lite skilt foran da ? Hadde gjort seg med litt mindre hvitt frampå der (har ikke m-fronten "utskjæring" eller listene lagt opp slik at et lite skilt passer i midten der? for hvis det er så er det bare å gå på BT å si at du skal ha lite skilt. Tror ikke de kan nekte deg da.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Du har ikke sjekket opp dette med å få lite skilt foran da ? Hadde gjort seg med litt mindre hvitt frampå der (har ikke m-fronten "utskjæring" eller listene lagt opp slik at et lite skilt passer i midten der? for hvis det er så er det bare å gå på BT å si at du skal ha lite skilt. Tror ikke de kan nekte deg da.) Tvilsomt!! Da det er så mange e36 rundtom og alle har stort skilt.. evt kanskje du kan få et slikt stort firkantet skilt. Men hvor fint er det Har sett en cab med det foran her i bergen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 tar jo 10 sekunder å ta det av så hvorfor ikke kjøre uten haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Hva med å få tak i sotefilm å legge på? Vil det skje noe annet enn at du får beskjed om å ta det av hvis du blir stoppet? Har du skittent skilt får du bare beskjed om å vaske det, så kanskje sotefilm kunne vært en idè Du får hvertfall tonet ned det hvite litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 ja eller svak sotespray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Hmm, pen bil du har det skal du ha! Er smoke blinklysene så mørke orginalt? Så faktisk gromt ut det der, mørk bil med hvite hjul Ang skilt. Ødelegger biler, å med sotespray.. så kan du risikere at skilte ikke blir pent om du må fjærne det :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Hmm, pen bil du har det skal du ha! Er smoke blinklysene så mørke orginalt? Så faktisk gromt ut det der, mørk bil med hvite hjul Ang skilt. Ødelegger biler, å med sotespray.. så kan du risikere at skilte ikke blir pent om du må fjærne det :/ takk de er nok ikke så mørke nei har sotet alt foran der... hehe... sotespray <3 tror nok det blri sort grill også, så enda mer sort skal det blir blir nok ikke noe soting av skiltet nei, dropper nok det får heller bare ta det av når folk skal knipse bilder frodo, du har ødelagt tråden min med det innlegget ditt hehe.... ser jo helt mongo ut denne sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Hmm, joda kan vell bli tøft å spessielt med sorte nyrer også Heelt sort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 samme farge som bilen tenker jeg først er jo ikke stor forskjell uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Diamant sorte nyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 jepp men fargen er mørkere enn den "gamle" lakken så det blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå