Gå til innhold

Hvordan enkelt få mer lyd av originalanlegget. (ny info s.1)

Share

Anbefalte innlegg

Da får vi se hva jeg gjør.

tror jeg bare bestiller meg en overgang og så får jeg se.

1100 kr for en forlengelseskabel er jo ran... Koster vel ca 350 for overgangen også. Og dette er uten frakt.

Sent from my IPad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg kjøpte en Blaupunkt THA475PnP og FOCAL PC130 Performance coax og FOCAL PS130 Performance frontsett til å ha i min e39 stasjonsvogn. Jeg sliter men at det hakker i høytalerne når jeg spiller høyt, noen som har vært borti det før? Har målt resistansen i jording og pluss, men alt var bra der. Har prøvd meg fra i flere dager nå, noen som kan hjelpe meg???? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Klakker? Hvor høyt har du satt gain på forsterkerne?

Ellers, ser at noen nevner priser på kablen man trenger til forsterkeren, husker ikke helt, men jeg tror faktisk jeg bestilte forsterkeren her i Norge og fikk kablen kjøpt på e-bay, ellers nevnte Stonescream at kablen er billigere via blapunk i England, se et par sider tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Eg må påpeke at TH475 ikke er så bra i min bil, e39 sedan... Har den koplet opp på 2x 5.25 alpine type R componentsett og 2x 5.25 2veis.. Det er som flere har erfart - Det hakker/klipper når du skrur til, og har susing i høytalarene.. Har sjekket jording, strøm og flyttet rundt på kablene, men ingenting har hjulpet...

Men for all del, GENIALT konsept..

og ja - eg bør kansje se litt på gain og skru denne litt ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 3 weeks later...

Har funnet og kjøpt meg en 2009 525 dat Carbonscwarz m-sport, (09/2008)og fant denne i venstre side i bagasjerommet. 5f9a014c-df66-930c.jpg

Kan det svare seg å oppdaterer med en 475 for bedre lydgjengivelse og kan den kobles direkte i stedenfor denne(bildet) i bagasjerommet.

Er det samtidig noen som har erfaring med dårlig volum på aux linjen, har aux/USB oppi senterkonsollen, samt oppdatering for støtte for IPhone 4S?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Les litt lenger opp på sida.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Jeg finner ikke det du referer til :) Hvor får jeg kjøpt en sånn kabelovergang?

har ikke lyst til å trekke nye kabler fra spilleren når det allerede er gamle kabler i bagasjerommet :)

og den gamle forsterkeren min er defekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...