-Roger- Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Noen som vet om man kan kjøpe overgangen og "enkelt" klippe/skjøte/forlenge den, slik at man slipper å kjøpe de dyre forlengelseskablene? Koster jo nesten like mye som forsterkeren :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Jeg bruker forsterkeren, har bare koblet det litt annerledes Man kan fint skjøte overgangen, om man har tid og tilmodighet til det. Det var planen min i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Da får vi se hva jeg gjør. tror jeg bare bestiller meg en overgang og så får jeg se. 1100 kr for en forlengelseskabel er jo ran... Koster vel ca 350 for overgangen også. Og dette er uten frakt. Sent from my IPad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Henrik-Skjærstad Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Jeg kjøpte en Blaupunkt THA475PnP og FOCAL PC130 Performance coax og FOCAL PS130 Performance frontsett til å ha i min e39 stasjonsvogn. Jeg sliter men at det hakker i høytalerne når jeg spiller høyt, noen som har vært borti det før? Har målt resistansen i jording og pluss, men alt var bra der. Har prøvd meg fra i flere dager nå, noen som kan hjelpe meg???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Klakker? Hvor høyt har du satt gain på forsterkerne? Ellers, ser at noen nevner priser på kablen man trenger til forsterkeren, husker ikke helt, men jeg tror faktisk jeg bestilte forsterkeren her i Norge og fikk kablen kjøpt på e-bay, ellers nevnte Stonescream at kablen er billigere via blapunk i England, se et par sider tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 jeg har samme problemet med min THA475, elementene hakker når jeg spiler høyt. akkurat som forsterkeren ikke har mer kraft og levere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Hmm, skal ikke mene noe alt for bastant her, men jeg mener dere har gain satt for høyt. Ville eksperimentert med å sette det litt lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 flott det funket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodiesel Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Eg må påpeke at TH475 ikke er så bra i min bil, e39 sedan... Har den koplet opp på 2x 5.25 alpine type R componentsett og 2x 5.25 2veis.. Det er som flere har erfart - Det hakker/klipper når du skrur til, og har susing i høytalarene.. Har sjekket jording, strøm og flyttet rundt på kablene, men ingenting har hjulpet... Men for all del, GENIALT konsept.. og ja - eg bør kansje se litt på gain og skru denne litt ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Jeg har tenkt å skaffe meg en dynavin spiller og lurte på om det er smart å kjøpe denne forsterkeren i tillegg eller er det bortkasta penger? og passer de sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SA525dat Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Har funnet og kjøpt meg en 2009 525 dat Carbonscwarz m-sport, (09/2008)og fant denne i venstre side i bagasjerommet. Kan det svare seg å oppdaterer med en 475 for bedre lydgjengivelse og kan den kobles direkte i stedenfor denne(bildet) i bagasjerommet. Er det samtidig noen som har erfaring med dårlig volum på aux linjen, har aux/USB oppi senterkonsollen, samt oppdatering for støtte for IPhone 4S? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre.s.b Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 hva med de som allerede har Orginalforsterker bak ? finner ingen overganger på nett til Blaupunkt THA-475 PNP til de gamle kablene bak på forsterkeren . Noen som vet hvor jeg får tak i dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Les litt lenger opp på sida. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre.s.b Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Les litt lenger opp på sida.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Jeg finner ikke det du referer til Hvor får jeg kjøpt en sånn kabelovergang? har ikke lyst til å trekke nye kabler fra spilleren når det allerede er gamle kabler i bagasjerommet og den gamle forsterkeren min er defekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre.s.b Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg måtte ikke ut med spilleren i det heletatt, da originalforsterkeren min sitter i bagasjerommet og alle ledningene ble koblet på der bak. Hvor fant du overganger til den gamleforsterkerken bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå