Gå til innhold

BMW 3-serie 320D Xenon/ M-tech Stasjonsvogn 2003

christian.no
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke en ting med denne bilen som er M-tech jo... Fatter ikke at folk kan skrive denslags da.

Anbefaler deg å prøve bil med og uten sportstoler da det kan være ganske avgjørende for deg som meg;) Eller ser vel prisen omtrent slik den skal ære ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg på 35.000,- så kan du få kjøpe en av meg som er ett år nyere, har mye mer utstyr (blant annet sportseter i skinn og navi professional) og som er kjørt mindre :wink:

Takker for svar..

ja men da vet jeg jo det.. Ny bil greiene er lagt litt på hylla pga ga et bud på hus i dag.. så kanskje det må bli en lada istedenfor:( el tilsvarende billig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh..merkelig du Dr.S :)

Diesel er jo bare meget positivt spør du meg, og sølvfargen er jo meget kledelig på stasjonsvogner. Felger koster jo en slikk og ingenting for tiden, og på denne er det jo enkelt å få tak i et nytt ratt også! Vær litt positiv du doktor så går det nok bra :wink:

Det som er negativt for min del med denne må da være at det ikke er sportsseter, som forøvrig er et must på e46 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er enig med Dr_S i at denne var trist. Men selvfølgelig er det mulig å gjøre noe med det! Men er dette et så fryktelig godt kjøp da?

Nei. Den havner mer på en gjennomsnittspris. Ikke et fryktelig godt kjøp, men en helt ok pris. Om da bilen er så bra som det blir beskrevet selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist som i kjip.. Styggeste fronten til BMW, gule blinklys, små felger, stygt ratt, trist interiør, sølvgrå og DIESEL!! Eneste positive er at den har PDC og xenon...

kaster du ikke stein i glasshus no dr s? er ikke din bil også ganske tragisk inni?(om jeg ikke husker helt feil) små felger har du vel også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist som i kjip.. Styggeste fronten til BMW, gule blinklys, små felger, stygt ratt, trist interiør, sølvgrå og DIESEL!! Eneste positive er at den har PDC og xenon...

kaster du ikke stein i glasshus no dr s? er ikke din bil også ganske tragisk inni?(om jeg ikke husker helt feil) små felger har du vel også :wink:

:lol: Får sette på M lister på E46'en så er den sikkert grei da vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 328 motoren veier opp mot stoffseter... Men jeg har iaf sportsratt :) Skulle gjerne hatt sportsseter ja.

Har ingenting med å kaste stein i glasshus og gjøre, det er min mening om den salgsbilen.

Merkelig at en ikke skal få mene noe her inne lenger uten at det blir brukt mot en... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...