Betakaroten Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Well, we're just off the train and we've just found out BMW's big surprise here at the Tokyo Auto Show is a sport concept version of the recently introduced 1-Series Coupe that's designed to evokes memories of the original E30 M3 -- despite being named after the classic BMW 2002 tii. The pictures that we've seen leaked appear to reveal a low stance 1-Series Coupe with black decals, an aggressive bodykit and several interior mods. We'll know more shortly at the BMW reveal. Remember to stay live up all night with us at our Tokyo Auto Show tag as we continue to live-blog the show. http://jalopnik.com/cars/tokyo-auto-show/tokyo-motor-show-bmw-1+series-tii-314282.php Nå gjelder det å bli ferdig med utdannelse slik at jeg kan komme meg i jobb å få lån til en slik en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 jævlig rå da;) denne kunne fint få lov til og få stå i garagen min i hvertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 1 serie coupe er no av det råeste som har kommet ut av BMW fabrikken mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 helt perfekt.. ! vil ha en sånn nå! Ingen som vet om det blir 3l biturbo motoren? Noen snakker om 2l 4er turbo på 272hk..Blir uansett spennende og får den 3l biturboen blir vel dette en M3 killer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snipp Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Den var rå da:D Ønsker meg en sånn en til jul:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Rå bil Hadde ikke gjort noe å hatt den i garasjen nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/1 ... nload=true mer info om 1-serie coupe..PDF nedlasting direkte link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/1series/coupe/2007/_shared/pdf/1series_coupe_datasheet.pdf?download=truemer info om 1-serie coupe..PDF nedlasting direkte link Tii'n er en egen og står ikke der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Den bør bli sprekere enn 135i iallefall... Hvis ikke er det jo bare waste... Liker tanken på at den heter tii da.. Lenge siden sist tii, påtide at den kommer på nytt. Må ærlig innrømme at jeg trodde "sportsversjonen" av 1-eren kom til å hete M135i, men så feil kan man jo ta Drømmebil er det, såfremt den får riktig motor! For den er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Sikkert en liten hissig en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ser ut som en rå bil! Egentlig ikke fan av 1-serie, men coupe ser rimlig bra ut. Når de i tillegg ser ut som dette blir det hvertfall bra! Få på enda en liten leppe i fronten, å den blir ordentlig hissig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 denne var utrolig fet da! i tillegg ser det ut til at den faller i smak hos amrikanerne, viss en skal tru det en leser på forum ivertfall Digger bare denne coupe'en mer og mer eg! gleder meg til å se den live! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Er ikke veldig glad i 1 serie men coupe er jo helt rå da:) Liten å lett bil med stor motor høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg og vil ha jo.... ååååh..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Vil ha, vil ha, vil ha!!! Dæven så tøff! Håper motoren lever opp til utseende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå