morteym Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Jeg tror det skal bli blomsterkasser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 hehe godt spørsmål... er stefaren min som har noen prosjekter, hører ikke til garasjen. tror det er noe fuglematgreier og noen fuglebur/kasser han bygger.... er garantert ikke blomsterkasser. er ikke garasjen til BlomsterFinn dette.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 hehe godt spørsmål... er stefaren min som har noen prosjekter, hører ikke til garasjen. tror det er noe fuglematgreier og noen fuglebur/kasser han bygger....er garantert ikke blomsterkasser. er ikke garasjen til BlomsterFinn dette.hehe Er FugleFinn eller FlakseFinn så mye bedre da? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 tja ikkje fan vet æ da..hehe men er som sagt stefaren min som bygger fuglekasser... hehe men her i Kina kaller alle meg for butterfly så kansje det har noe med det å gjøre..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 da er det litt oppdateringer på selveste julaften... Har montert en stålramme som avstivning i den høte delen av garasjen samt fått ryddet opp litt slik at det er klart for å legge fliser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 er også mange fler bilder av lys koblinger og mye tull i 2 etasjen ute på http://s522.photobucket.com/albums/w345 ... s_garasje/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Konge garasje du har, men det er en ting jeg ser du mangler.....fylle den med BMW'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Hvorfor kaller de deg for butterfly i kina egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 har bmwer nok til å fylle den, må bare bli 100% ferdig først.. Det med butterfly i kina er det kinesiske damer kaller oss vestlige, di tror vi bytter damer like ofte som undertøy... var egentlig en intern spøk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 bor foresten i kina hvis ingen har fått det med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Da er flisleggingen i garasjen godt igang og løftebukker er kjøpt inn... Noen som har forslag til plassering, har et areale på 8x9 meter der di skal plasseres.. portene er i denne enden. Bør di plasseres rett innenfor portene? 2 stk 2 søylete bukker. eller sette di på skrått en eller annen vei.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Oppdaget ved en tilfeldighet garasjen da jeg suste forbi der forleden. Grymt bygg! Jeg ville satt løftebukkene på skrå i en halvdel av arealet, hvis det blir plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Hehe så du suser forbi der ja.. joda vises godt når du kjører forbi. har også vurdert å sette di på skrått... litt usikker da men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Missa ferga fra Fiskebøl og tenkte jeg skulle prøve en alternativ rute til Sortland. Det optimale ville ha vært å satt løftebukkene lengst inne i garasjen, men etter hva jeg forstår har du kun takhøyde nok ytterst. Setter du en løftebukk i hver garasjeport blir det tungvint å ta ut biler som står innenfor. Ergo begge to i en port. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Stemmer at den inndre delen har lav takhøyde. er litt enig der, men sjansen for att begge bukkene er i bruk og at man har biler som skal ut er vel egentlig ikke så stor. Er redd for at det kan bli trangt å jobbe dersom bukkene settes i den ene siden på ett eller annet vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå