Gå til innhold

Ren Idioti!!!

knut_olestad
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm,jeg framstilles som uintelligent føler jeg.

Som jeg ser noen(Dr_s) skriver,så tror han tydligvis at man bedriver grisekjøring forbi barnehager og barneskoler i den tiden det befinner seg barn der,dette er da altså feil fra min side ihvertfall.

Mitt poeng er at hvis politiet er ute etter meg,så er det vel stort sett fordi jeg ikke har lekt den "snille" leken som de vil at jeg skal leke,og da vil de ha tak i meg,og straffe meg.

Jeg vil ikke ha straff,og ser derfor en god mulighet til å slippe straff ved å kjører fra dem,og ja,det funker stort sett bra.

Dem har ingenting å tape på å følge etter meg,men jeg har mye å tape på å stoppe for dem.

Intelligens er så mangt, ta f.eks sosialinteligens, ett mattegeni (f.eks) kan være helt amøbe på det området. Bygg og anllegg krever i mange fag meget høy intelligens. Og jeg kan ihvertfall ikke si om du skorer lavere enn andre på intelligens, bortsett fra i dette tema vi nå diskuterer, og der tror jeg du ikke ville skoret så bra nei, desverre. :wink:

Du er nok ute på litt tynn is her, og som du skriver nesten ordrett i siste innlegg også, du legger biljakten til etter stengetid og til områder hvor barnehager ikke har åpent!!!? Tror ikke jeg hadde tatt det særlig bedre om jeg hadde måttet gravlegge ei evt 16år gammel datter på vei hjem fra ett vennetreff grunnet slik planlagt/bevist kjøring. At uhell skjer kommer man ikke bort ifra, at det derimot evt skulle skjedd som en bevist handling hadde jeg hatt vanskelig for å akseptere.

Du har tre biler i avartaren din og sier at du ikke har råd til å betale en liten avgift på bimmers/ccn treff. Jeg har vondt for å kjøpe den. Det handler om prioriteringer.

Om jeg skulle vært så uheldig å rygge på en bil på ett kjøpesenter så hadde jeg ikke spunnet avgårde, jeg hadde gjort opp for meg. Hadde jeg klart å kjøre på rødt og blitt stoppet så hadde jeg selfølgelig gjort opp for meg. Det samme gjelder fartoverskridelser. Hadde jeg blitt målt så hadde jeg selvfølgelig gjort opp for meg. Skal man delta i leken bør man.......osv som det så populært heter. Bare at akkurat det du bedriver ikke er en lek. Det er dødens alvorlig. Ønsker du ikke straff, som du nevner, så er jeg ganske sikker på at du vet hva løsningen egentlig er. Det er mulig å legge det rebelske på hyllen også.

Ønsker du adrenalin er det langt høyere kick å oppdrive en dette. Ring Kari Traa og meld deg på alle disipliner i extremuka på Voss. Hørte hu va blitt singel også :wink: Eller ta en skiheis opp ved nærmeste skianlegg og sett utfor, bare husk hjelm 8)

Det er dødsrått og gir virkelig valutta i form av adrenalin, det kan jeg skrive under på.

Meld deg på og send blomster til bimmers.no som fikk deg på avenning :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk meg en vekker for å si det mildt. Jeg hadde ikke noe fart å snakke om(Ca Fartsgrensa på stedet), men jeg fikk erfare hvor små marginene er, og det bare i 80 km/t... Det var min feil, da jeg kom over i feil kjørebane etter å måtte svinge for en trailer på vei ut i min kjørebane. Da deiset jeg borti en Toyota Corolla og sendte henne av veien, mens jeg selv såvidt greide å holde bilen på veien. Hadde jeg vært 10 cm lenger til høyre hadde ikke jeg sittet her idag. Jeg har aldeles ikke vært noen engel, så jeg skal ikke dømme andre her, men tenk litt på andre før dere kjører villmann. Jeg skadet ikke dama mye, men hun var forferdelig oppskaket, og det var ikke gøy å oppleve... Så tenk deg/dere om: Kansje dreper dere noen i disse biljaktene deres. Det vil jeg faktisk garantere ikke er gøy, i og med at jeg fikk den reaksjonen jeg fikk bare med å sende en dame til sykehus for observasjon.. Og det var i og for seg ett hendelig uhell..

Moralen er: Tenk med hodet, og ikke utsett andre for unødig fare. Det skjer nok ulykker og dritt uten at man går inn for å sette andre i fare !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg ser noen(Dr_s) skriver,så tror han tydligvis at man bedriver grisekjøring forbi barnehager og barneskoler i den tiden det befinner seg barn der,dette er da altså feil fra min side ihvertfall.

Mitt poeng er at hvis politiet er ute etter meg,så er det vel stort sett fordi jeg ikke har lekt den "snille" leken som de vil at jeg skal leke,og da vil de ha tak i meg,og straffe meg.

Jeg vil ikke ha straff,og ser derfor en god mulighet til å slippe straff ved å kjører fra dem,og ja,det funker stort sett bra.

Dem har ingenting å tape på å følge etter meg,men jeg har mye å tape på å stoppe for dem.

Du fremstiller det som om en arrestasjon er en slags personlig kamp mellom deg og politiet, men det er en grov misforståelse av hvordan alminnelig rettspraksis fungerer i et land som Norge. I bl.a Norge følger man maktfordelingsprinsippet etter den franske filosofen Montesquieu og den består av tre uavhengige myndigheter: den lovgivende myndighet (stortinget), den utøvende myndighet (regjeringen) og den dømmende myndighet (rettsapparatet). Politiet sorter under den utøvende myndighet ved justisdepartementet og har derfor ingen annledning til å dømme deg. Ergo vil du få prøvet din sak for den dømmende myndighet og der er du uskyldig inntil det motsatte er bevist. Det er med andre ord ikke politiet som har bestemt hva som er rett og galt å gjøre i Norge og det er heller ikke politiets oppgave å fortelle deg hva du har gjort galt og hva det evt. medfører. Politiet kan arrestere deg på en mistanke om at du ikke har fulgt loven, men det er altså rettsapparatet som skal dømme deg. For mindre lovovertredelser i trafikken kan imidlertid politiet utskrive et forenklet forelegg, men dette kan du nekte å ta imot og således få prøvet din sak for retten... der du altså er uskyldig inntil det motsatte er bevist.

Det er forbudt å motsette seg en arrestasjon fra politiets side og det er forbudt å utøve vold mot en offentlig tjenestemann. Slik må det være hvis et rettssamfunn skal fungere på en tilfredstillende måte. Alternativet er et anarki og det er ingen tjent med. Du virker forøvrig veldig umoden (iallefall slik jeg og flere andre tolker dine innlegg)... husk at respekt ikke er noe man kan ta eller kreve... det er noe man gjør seg fortjent til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolebenken gikk jeg av for drøye 9 år siden,og jeg jobber innen bygg og anlegg,og har en del folk rundt meg hele dagen,deriblandt folk jeg må samarbeide med,så dine antagelser vil jeg påstå er feil.

Og det med dine youtube søk,prøv feks og søk opp G.I.S,og du vil se noen som er "proffer" innen faget,som ikke blir dømt,og liv går ikke tapt selv om disse guttene gjør dette i storskala.

Fartskjøring med bil som en idrett heter bilsport,ikke bare fartskjøring.

Har selv utøvd motorsport,og kjører under kontrollerte former når sjansen byr seg,men jeg vil påstå at tilbudene er for få,og prislappen for høy.

Og etter drøye 10 år med førerkort,og mye bilkjøring(både innenfor,og utenfor loven),så vet jeg helt sikkert at jeg vil alltid gjøre et forsøk i å kjøre fra snuten hvis forholdene ligger til rette.Med forhold til rette,så mener jeg en bil som jeg syns er rask nok,og et område jeg er såpass kjent på at jeg anser mine muligheter for gode.Og hvis fart,selv om den er uforsvarlig høy i gitte område,er min nøkkel til å slippe unna,så vil jeg bruke den,uten tanke på at andre kan bli skadet,akkurat som jeg heller ikke er pissredd når jeg er ute å kjører bil,selv om en strekning er feks elg-belastet.

Med forhold til rette???? Er du virkelig så lite oppegående at du tror det er bare å gi gass fordi du er kjent på veien??!?? Er vel sikkert samme trafikkbilde/situasjon hver gang du bruker denne veistrekka da også kansje? For en tulling.... :roll:

Sjøl etter dine 10 år med lappen så virker det fortsatt som om du ikkje har lært en dritt,sjøl om du i dine øyne er veldig "dyktig" til å kjøre bil. Har sett mangen sånne som deg langs veien,var en som omkom nettop pga dette for noen uker siden bare.... At vi andre bilister må leve med deg og din oppførsel på veiene bare pga at du ikkje vil ta ansvar for dine egne handlinger og innsjå at du er til fare for andre er grunn nok til å ta fra deg lappen på livstid kun på grunnlag av dine holdninger og egne uttalelser her inne!! Tosk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de holdningene du i denne tråden gir uttrykk for synes jeg du skyter deg bra i leggen ved å klage på at politiet bruker så mye resurser på å ta deg i stedet for de som er en fare for samfunnet; for meg høres du ut som en STOR fare for samfunnet!!

Utrolig at noen kan vise en så stor mangel på respekt for andres liv og helse! Nesten som jeg synes det er bra hvis politiet tyr til ulovligheter for å få deg vekk fra veien.

Poltiet du har kjørt fra har visst at de har noe å tape på å forfølge deg, de har verken lov til eller ønske om å sette ditt, andres og sine egne liv i fare for "vinne" over deg i en biljakt. Sjansen er stor for at de har reddet ditt liv ved å la deg "vinne" disse biljaktene. - Men akkurat det kan vel ikke en feilfri verdensmester som deg klare å innse.

Og som andre her sier om seg selv: Jeg er verken verdensmester bak rattet eller kjører 100% lovlydig, men jeg er mann nok til å se konsekvensene av hva jeg gjør!

Godt å se ihvertfall at jeg ikke er den eneste som reagerer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de holdningene du i denne tråden gir uttrykk for synes jeg du skyter deg bra i leggen ved å klage på at politiet bruker så mye resurser på å ta deg i stedet for de som er en fare for samfunnet; for meg høres du ut som en STOR fare for samfunnet!!

Utrolig at noen kan vise en så stor mangel på respekt for andres liv og helse! Nesten som jeg synes det er bra hvis politiet tyr til ulovligheter for å få deg vekk fra veien.

Poltiet du har kjørt fra har visst at de har noe å tape på å forfølge deg, de har verken lov til eller ønske om å sette ditt, andres og sine egne liv i fare for "vinne" over deg i en biljakt. Sjansen er stor for at de har reddet ditt liv ved å la deg "vinne" disse biljaktene. - Men akkurat det kan vel ikke en feilfri verdensmester som deg klare å innse.

Og som andre her sier om seg selv: Jeg er verken verdensmester bak rattet eller kjører 100% lovlydig, men jeg er mann nok til å se konsekvensene av hva jeg gjør!

Godt å se ihvertfall at jeg ikke er den eneste som reagerer her.

Jeg er veldig enig i det du skriver her Hansh.

Syns det er så utrolig synd at vi litt mer "normale" sjåfører må risikere livet bare på grunn av personer som ikke tenker og har hemninger når de kjører.. Tenk litt igjennom ting som kan gå galt før dere setter giret i første og kjører av sted. Da kjører iallefall jeg mye roligere..

- Claus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er 2 alternativ som garrantert vil gi langt høyere kick enn fart med egen bil på offentlig vei. Den store forskjellen er at sjansene for å stryke med er microskopiske kontra dødsleker på offentlig vei, og det viktigste, du setter, også her om du følger satte regler/normer selvfølgelig, ingen andre i fare.

Denne gir vel mest kick ville jeg tro, men har aldri prøvd sjæl. Også den sporten som kanskje setter høyest antall annenpart i livsfare i forbindelse med kompliserte redningsoperasjoner. Allikevell, ikke i nærheten så farlig som de "leker" du/dere bedriver:

http://www.metacafe.com/watch/888997/wing_suit_extreme/

Dette igjen er det meget få som dauer av. Man knekker noen bein innimellom, ikke knekker bein som i en bilkrasj for det er langt verre, og det går også meget sjeldent liv. Kicket her er også langt høyere enn ved gitte kjøring, og man setter ikke uskyldige i fare.

http://www.metacafe.com/watch/839199/ckd_bits_iii/

Begge disse to er noe de aller fleste kan praktisere, men det trenger ikke være så ektremt som dette.

Og som en bonus, man slipper å flykte fra Polisen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er 2 alternativ som garrantert vil gi langt høyere kick enn fart med egen bil på offentlig vei. Den store forskjellen er at sjansene for å stryke med er microskopiske kontra dødsleker på offentlig vei, og det viktigste, du setter, også her om du følger satte regler/normer selvfølgelig, ingen andre i fare.

Denne gir vel mest kick ville jeg tro, men har aldri prøvd sjæl. Også den sporten som kanskje setter høyest antall annenpart i livsfare i forbindelse med kompliserte redningsoperasjoner. Allikevell, ikke i nærheten så farlig som de "leker" du/dere bedriver:

http://www.metacafe.com/watch/888997/wing_suit_extreme/

Dette igjen er det meget få som dauer av. Man knekker noen bein innimellom, ikke knekker bein som i en bilkrasj for det er langt verre, og det går også meget sjeldent liv. Kicket her er også langt høyere enn ved gitte kjøring, og man setter ikke uskyldige i fare.

http://www.metacafe.com/watch/839199/ckd_bits_iii/

Begge disse to er noe de aller fleste kan praktisere, men det trenger ikke være så ektremt som dette.

Og som en bonus, man slipper å flykte fra Polisen :wink:

Flere fine forslag her, inkludert slalåm som du foreslo i et tidligere innlegg (som jeg også kan anbefale av egen erfaring), men er redd for at enkelte i denne diskusjonen ikke hadde klart å forestille seg at noen av alle de andre i løypen faktisk kan gjøre noe uforutsett (akkurat som at det aldri kan skje at et lite barn løper ut i veien).

Vil og påstå at Jackass kan gi mye fin inspirasjon til de som måtte føle for å sette egen helse i fare, eller rett og slett er så flink at alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil og påstå at Jackass kan gi mye fin inspirasjon til de som måtte føle for å sette egen helse i fare, eller rett og slett er så flink at alt går bra.

Eller ikke evner/moden nok til å skjønne at det kan gå riktig galt :wink:

Jeg er ingen Daredevil selv, men tenker med gru tilbake i livet, og hvor heldig jeg egentlig har vært oppgjennom. Lekte ikke Cowboy og Indianer her oppe. Her var det Apache mot Cheyenne indianere med ekte pil og bue :-&

Det er lett å tenke seg til hva utfall det kunnet få, huff, bra vi ikke trente på blink først!!!

Når det gjelder kick så er mine kanskje to største drømmer nettopp frittfall fallskjerm og å hatt en rå bil å dratt på treff med, løp ikke show. Det hadde vært nok for meg idag. Merker at det begynner å bli langt ned til bakken for å si det slik. Faller hardt og tungt mao, og brukte mange mnd på å bli god etter noen brukne tær :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det en del å rulle opp i ser jeg.

Jeg ser at 6 stykker har lagt inn innlegg med litt lengde,og meninger som kan tydes til noe konstruktivt.

Jeg vil anta at 4-5 stykker av dere har utført førstegangstjeneste.Dette begrunnes med at dere har det i blodet at overformynderi er ok.

Innlegg besvares i kronologisk rekkefølge.

Diesel power:Hva intelligens angår her er jeg litt usikker på,men fornuft kan jeg være enig i.Du trenger å lære at det å ikke ha samme mening om en ting som deg,nødvendigvis ikke må bety at din motpart er dum.

Og hva beviste handlinger angår,så ville jeg selvsagt ikke kjørt på noe eller noen med vilje(dette er det vel bare syke sinn som gjør).

3 biler i avatar har jeg ja,og ingen av dem med spesielt høy markedsverdi,men en ting du har rett i,er at med prioritering,så ville nok det økonomiske med treff kunne løst seg på en eller annen måte,men tilgjengligheten for treff blir ikke noe større av den grunn,og det er mennesklig og velge den lette løsningen.

I mitt,og mange andres tilfelle er den lette løsningen og bruke offentlig vei.

Det med å rygge på en annen persons bil er jeg enig med deg i,det er noe som laster et annet menneske økonomisk,og jeg syns her at det er på sinn plass å gjøre opp for seg.

Rødt lys er sjelden et tema for meg,siden jeg har stor respekt for disse(i en getaway ville nok ikke dette bli fullstendig overholdt,men forsiktighet ville blitt utøvd).

Skal man delta i leken må man tåle steken ja,men leken er ikke nødvendigvis ferdig når onkel-blå syns at noen skal få svi.

Jeg har ingen planer om å begynner med flere extrem sporter,siden jeg allerede har en hobby som koster nok av penger.

At en avvenning hadde vært fornuftig er jeg ikke i tvil om,men hva man gjør og føler er en sak som ikke bare"går over av seg selv".

Shermy:Ok,så det hadde ikke vært bedre om jeg ikke hadde hatt meningene da,eller om jeg hadde gått bort ifra dem?

Hva som skremmer deg og ikke,kommer ikke til å tynge eller lette min samvittighet.Beklager.

BimmerKing:Får håpe uhellet ditt ender opp uten personskader(kort eller langvarig).

Som skrevet over,så er det bare et sykt sinn som bevist vil gå inn for å ramme andre i trafikken.

Dette er bare et bevis på at trafikk er farlig uansett,selv om oddsen øker med hastigheten/villmanskjøringen.

Fredrik:I enkelte tillfeller,så ja,det har vært en personlig kamp mellom meg og politiet.

Du kan gjerne bedyre at man er uskyldig til det motsatte er bevist,men du vet at eks en 18år gammel gutt som kjører av veien mister lappen MYE lettere enn ei 45år gammel dame som kjører av veien.

Og bare ved mistanke,så kan politiet,og ikke noen av de 3 andre myndighetene,frata deg fører rett i 3 uker,noe som for mange vil bety det samme som tap av livsgrunnlag(eks sjåfør).

Jeg har heller ingen interesse av anarki,men syns snart at myndighetene skal gi de bilinterriserte et sted de kan få "leke" med bil,uten at det koster skjorta,og uten at det kun er en ting som forekommer en gang hvert jubelår.Her vil jeg forøvrig få folk til å legge fokus på dokka gatebil klubb,som i samarbeid men politet på dokka har fått til en løsning der ungdommen kan rase fra seg 1 gang annenhver uke på bane,og med noen stortreff innimellom.Hadde fler sånne tilbud eksistert,så hadde det nok endret en del på ungdommens(og min) dagligdagse kjøreadferd.

Umoden,og det å ikke dele meninger med alle andre er 2 ting som ikke nødvendigvis henger sammen.

Har heller ikke forlangt noen respekt,men har full respekt for at folk ikke mener det samme som meg.Det er ikke dermed sagt at jeg syns de er "dumme" eller "teite"(skrevet i fjortiss-slang med overlegg).

E36cab1:Med forhold til rette,så menes hvordan jeg anser min odds til å slippe unna.

Tror ikke jeg i denne tråden har utropt meg selv til å være dyktig til å kjøre bil,og jeg har også mistet en kompis i traffik ulykke.

Kondolerer til deg,og personens nære og kjære.

I dine settninger med fet tekst,faller du ned på skittkasting,og jeg hadde derfor ikke tenkt til å besvare dette,men fant ut at jeg ikke skal være barnslig.Du,og hvem som helst annen som ferdes i traffiken utgjør en fare,grunnen til at du slenger dritt til meg,er fordi nettop DU anser deg selv som en så dyktig sjåfør,så du ikke utgjør noen fare i traffiken.

Som skrevet tidligere,så øker risiko ettersom hastigheten øker.

Hansh:Usikker på om jeg har uttrykt at noen andre enn meg skal ta`s i denne tråden,så jeg skal(ihvertfall foreløpig) la være å komentere denne påstanden.

Ser at du er for justismord(korrupsjon) hvis noen har gjort noe,eller bare er tiltalt,for noe du syns er dumt.Ganske glad for at det ikke er du som sitter ved makta her i landet.Hadde du derimot gjort det,så ville du vært en hoved-case for amnesty international.

Politiet som har "tapt" for meg,har vel stort sett regelrett blitt frakjørt,og hvis de har "latt" meg vinne,så har de da faktisk gitt seg der de ikke syns at sin ære var mer verdt enn mitt/sitt eget/andre personers liv.

Om liv har blitt reddet eller ikke blir bare spekulasjoner.

Jeg vil tro at du aldri har sluppet unna med noen ting som helst,som juks på skolen,lyve for foreldere i ungdommen,juge til venner/familie/kolegaer stjele sjokolade på lokalbutikken eller lignende.Hvis du med hånden på hjertet kan si at du ikke er skyldig i noe sånt,så er det ihvertfall ikke jeg som er "verdens mester`n" her.

Og at folk reagerer er vel ikke annet enn man kan forvente i en diskusjons tråd.

Shermy:Livet ditt blir ikke pluteslig en risk fordi du har "tullinger" i traffiken,men den blir større.

mknard:Litt for kort innlegg til at jeg skjønner helt hva du mener med det,så jeg lar være å kommentere dette.

Diesel power:Ser ut som interesante "sporter",men jeg syns at basehopping er et stikkord på den første sporten her,og vil faktisk anse det som mer dødlig enn bilkjøring i høy hastighet på offentlig vei.

Hva sykkel angår,så er jeg ganske sikker på at det ikke vil gi meg det altfor store adrenalin-rushet.Min erfaring er også,i følge egen opplevd statistikk,at sykkel i en ikke ekstrem gren er like farlig som fortkjøring med bil.Dette sier jeg på grunnlag av at jeg hadde en onkel som tryna på sykkel,og knakk nakken.

Det å kunne drive lovlig er vel noe jeg kunne satt pris på,og det har jeg nevnt i form av dokka gatebilklubb lenger opp.

Hansh:Ulykker innen slalom med døden til følge forekommer også.Og uskyldige liv har også gått tapt her.

En støkker i kroppen har jeg fått,da i form av akende barn,og dette var ingen trivelig opplevelse.Det ironiske var at jeg da bedrev ulovlig kjøring,noe politiet ville fratatt med lappen,eller gitt meg bot for,og at det var akkurat dette som var skyld i at det gikk bra.Vinterføre,og isdekk er et stikkord,og nei ahstigheten var ikke over lovlig fart.

Jackass er en ting som kort og godt går ut på å plage seg selv i stunt som på forhånd er dømt nedenom,noe bilkjøring ikke er.

Diesel power:Regner med at dere viste at deres våpen i barneleken var farlige,selv om dere ikke kunne se faren vet bruk av disse.Godt at det gikk bra med dere.

Fallskjermhopping kan også gi gode kick vil jeg tro,men dette er vel også noe som fort kan koste litt,og jeg vet nå hvilken hobby jeg har valgt.

Siden dette svaret tok en del tid å skrive,så har det sikkert kommet nye innlegg,men jeg har svart så langt det har latt seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt helt av dette.

Jeg som kjører sjeldent fort. spesielt etter at jeg fikk en bot på 4900kr. Vet med sikkerhet at om omstendighetene er tilrette lagt og politiet er etter meg fordi jeg har kjørt litt for fort. Ville kjørt det jeg hadde klart for og stikke av! Hvorfor spør du? Har du med de utrolige konsekvensene man får om man stopper. STOR bot. tap av førerrett. Om jeg ikke stopper så er sjangsen der for og ungå det. blir man tatt så blir det bare litt større straff enn detville blitt

Noe som skjedde en god del med snøscooter :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gnåler dere om uviktige ting (i forhold til det jeg skal ta opp nå) og er så utrolig lite observante?

Dette står det i teksten:

"Punktum var satt da BMW´en kolliderte med politiets bil. BMW'en var ikke lenger kjørbar etter sammenstøtet, og de to i bilen ble pågrepet."

http://animg.no.publicus.com/apps/pbcsi ... 1&NoBorder

BMW'en har skader i siden!

http://animg.no.publicus.com/apps/pbcsi ... 1&NoBorder

Politibilen i fronten!

Her blir vi servert av en direkte løgn av Politiet. Er det noe som burde vært straffet var det dem. Har Politiet lov å lyve til media?

Hvordan kan Politiet forvente å få tillit fra folk når de lyver? Dette er langt i fra første gang jeg har sett slike tilfeller der Politiet har torpedert en fluktbil og de serverer løgnen om at fluktbilen kolliderte i Politiet. Skjønner ikke at dette går ann jeg og at dere ikke får med dere sånt.

Foreldrene mine var selv vitne til at en bil ble torpedert av Politiet og ja gjett en gang hva som stod i avisa dagen etter. Det var ikke sannheten i hvertfall.

Slikt gjør at folk mister respekten for Politiet da de gjør noe selv som er meget umoralskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette la jeg ikke merke til.

Uansett,så har noen her bestemt seg for hvem som burde komme seirende ut av sånne saker,og tror bare at det er i usa at politiet oppfører seg sånn.

Nå må folk snart innse at norge også er korrupt,og ikke bare de landa som ligger sør for ekvator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...