conan Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hei, hva skjedde med overskrifta? Om min far- vakke det jeg skrev!!! Joa så klart, nå mente jeg hvis 2.2 mill lissom bare lå i en bukselomme og det var MYE mere og hente hadde jeg kjøpt den. samt mange andre feite biler.. audi r8 er bøs den oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Os-Racing Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Ville hatt den her: http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... n%26sa%3DN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Tror det hadde blitt mange gamle klassikere på meg istedenfor! Som f.eks 2002 turbo, E9 3,0 CSi, M635CSi, 745i, M1, E30 M3.. Å sikkert en hel haug med andre E30'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Med slike penger, så hadde ikke det å kjøpe BMW falt meg inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Nei verden er jo til for deg så fint å høre Azeton at du deler slike opplysninger, så alle sjønner. Men bare litt for å spørre ydmykende, hva hadde falt deg inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 haha, hele verden kneler for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 He he jo jo, Men til saken, hva hadde falt deg inn Azeton? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Testarossa Skulle egentlig stått i den første innlegget. men det utble på en merkelig måte dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Ganske enig. Både e36 og e46 ser litt flat ut som cab, mens særlig e46 er en meget pen bil som coupe. Har faktisk mest sansen for E30 som cab. Men for all del, en M6 er ikke å forakte! Nå er det ikke så forferdelig mange måter å lage 4 seters cab på da. e30 og e36 ser da langt mer flatere ut enn e46, ser men fra siden med taket nede. Men se på audi 4seters cab, de ser ut som skoen til dolly: Her ser man forresten tydelig hvilke som er flatest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Respekt til de som kjører rundt i biler kjøpt av pappas penger....not Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hehe, ikke kjøpt av pappa, men betalt med hannes peeng:) Skulle handla sjøl, møtt opp i slitte jeans og skitne sko bare for morro og sett åssen behandling som kunde jeg hadde fått Kunne blitt en intr opplevelse det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Respekt til de som kjører rundt i biler kjøpt av pappas penger....not Så om du fikk en fin bil av gode gammle far hadde du snudd ryggen til og kjørt din gammle 3-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Så om du fikk en fin bil av gode gammle far hadde du snudd ryggen til og kjørt din gammle 3-serie? Det er jo etterhvert temmelig mange svært formuende familier i Norge og det er derfor ikke ualminnelig at barn blir født med store formuer eller blir formuende på et eller annet tidspunkt under oppveksten. Man kan selvfølgelig mene mye om at 18 åringer har en formue på f.eks over en halv milliard kroner, men det er virkeligheten for enkelte unge mennesker i Norge i dag. Vi må nok venne oss til at det nå er store forskjeller på folk og at det faktum selvfølgelig også vil vise seg i form av hva slags bil man kjører. Noen er mer heldige enn andre... sånn er det bare og det må vi respektere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Ganske enig. Både e36 og e46 ser litt flat ut som cab, mens særlig e46 er en meget pen bil som coupe. Har faktisk mest sansen for E30 som cab. Men for all del, en M6 er ikke å forakte! E36 er i hvertfall min favoritt. Liker coupeen, og har faktisk fått veldig sansen compact etter å ha vendt med til linjene på den. sedan og touring er og fet. eneste problemet med caben er som du sier at den blir ''flat''. også hater jeg 18 åringer fra bærum som kjører 325 cab og tror ''bilen er rask fordi det er jo cab''. vet du ikke hva du kjører så drit i å kjøre bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå