Gå til innhold

Tenk om min far hadde vært en rik mann...

conan
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hadde ikke fallt meg inn å betale den summen for den bilen der!(om jeg hadde hatt råd :P)

var ikke så veldig pen som cab, hadde nok gjort seg myye bedre som coupe.

da hadde jeg heller gått for en brukt Lamborgini Diablo ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Noen er mer heldig enn andre. Sånn har det vært så lenge jeg kan huske? Bare å ta en liten titt i historie bøkene også det. så ser man at noen var mer heldig enn andre..

Bilen er fin. men ikke noe jeg ville hatt! Hadde heller gått for M5 stasjonsvogn da. Bil som kan brukes til litt flere ting enn å føne håret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Noen er mer heldig enn andre. Sånn har det vært så lenge jeg kan huske? Bare å ta en liten titt i historie bøkene også det. så ser man at noen var mer heldig enn andre..

Bilen er fin. men ikke noe jeg ville hatt! Hadde heller gått for M5 stasjonsvogn da. Bil som kan brukes til litt flere ting enn å føne håret

Ja å om en først hadde hatt råd til slik bil hadde enn sikkert hatt råd til flere biler også :) En til føning, en til butikken og en til arbeid, hmm kansje sluppet det sist nevnte, he he. Bra at noen kjøper så dyre biler så andre kan kansje kjøpe den når den er gammel nok eller falt i verdi. Kansje er det biler i den pris klassen som få uansett alder etc aldri får råd til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...