Geir Anders Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Til den prisen hadde jeg valg 20 andre biler før jeg hadde tenkt på M6 cab. Tysklands stolthet har minst 3 biler jeg hadde valgt før hvilken som helst BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-V.H Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 eg kjenne ein som fekk ein m6 cab til 2,3 mill av faren.. og han er 21 år..satt på med han ein liten tur.. sykt råe bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 hadde ikke fallt meg inn å betale den summen for den bilen der!(om jeg hadde hatt råd ) var ikke så veldig pen som cab, hadde nok gjort seg myye bedre som coupe. da hadde jeg heller gått for en brukt Lamborgini Diablo ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 hadde ikke fallt meg inn å betale den summen for den bilen der!(om jeg hadde hatt råd ) Noen skal jo spise de høye biffene også... som skipsreder John Fredriksen sier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 hehe. Noen er mer heldig enn andre. Sånn har det vært så lenge jeg kan huske? Bare å ta en liten titt i historie bøkene også det. så ser man at noen var mer heldig enn andre.. Bilen er fin. men ikke noe jeg ville hatt! Hadde heller gått for M5 stasjonsvogn da. Bil som kan brukes til litt flere ting enn å føne håret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Min drømmebil er heldigvis realistisk. BMW E36 M3 3.2 coupe. Selvfølgelig modifisert en hel del men de linjene kan ingen måle seg med etter mitt syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 hehe. Noen er mer heldig enn andre. Sånn har det vært så lenge jeg kan huske? Bare å ta en liten titt i historie bøkene også det. så ser man at noen var mer heldig enn andre..Bilen er fin. men ikke noe jeg ville hatt! Hadde heller gått for M5 stasjonsvogn da. Bil som kan brukes til litt flere ting enn å føne håret Ja å om en først hadde hatt råd til slik bil hadde enn sikkert hatt råd til flere biler også En til føning, en til butikken og en til arbeid, hmm kansje sluppet det sist nevnte, he he. Bra at noen kjøper så dyre biler så andre kan kansje kjøpe den når den er gammel nok eller falt i verdi. Kansje er det biler i den pris klassen som få uansett alder etc aldri får råd til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 E46 M3 CSL er vel høyest på min liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå