ingard Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Nydelig. Har du lakkert hele bilen? Hvor mye ble det på? Veldig fin farge og bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Lakkerte hele bilen ja, for 20000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Pen bil! Men du og kompisen din trenger nye skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Nye skilt kommer til begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 ble pent det der. fikk tak i interiøret og hva måtte du gi? brokatrot 259 begge bilene? eller er det jeg som er fargeblind? ser jeg må ha meg ny framfanger ja.. (m-tech) min med er brokat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Skal få tak i nye skilt ja Interiøret kjøpte jeg fra KOED og kostet mellom 9000,- - 10000,-, var med flere ting i bestillingen, så er ikke helt sikker. Ble rå bra. Begge bilene er i brokatrot ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Bilen din er dønn lik min bil...samme farge, samme interiør,ikke samme felger da ,men Jævla nice bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Ble skikkelig bra dette her:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Ser man det, ble bra ja Er den m3 framfangern fra koed orginal ja?Så ut som god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 11, 2008 Share Skrevet Juli 11, 2008 Hvor har det blitt av Gt vingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2008 Fangeren er nok kopi, men synes kvaliteten og passformen var veldig bra. GT vingen ligger nok enda til lakkerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Haha, bilene er latterlig like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 På tide med en oppdatering her ja. Bilen ble da tilslutt komplett utvendig, og fikk en photoshot før vinterhjulene måte på. Anlegg ble det også montert til slutt. Nå vurderes da bilen solgt siden jeg har blitt innkalt til forsvaret, og jeg har lyst på ny bil når jeg kommer tilbake. Hva tror dere at bilen er ca verd? passerte nettopp 150'000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 50-60 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå