Gå til innhold

1997 BMW 520IA E39 Selges 90 000,-


standjo
 Share

Anbefalte innlegg

Selge MB og betale ut BMW, he-he...

Det hadde jo vært den billigste løsningen, for de er jo faktisk verdt noe! :wink: he-he :P

mulig terningene og frontfangeren ødelegger litt for salget, vet ikke jeg men.. ? :P

Så en bil er mindre verdt med terninger inni? :lol: De følger jo ikke med så klart, står jo ikke i bilen lenger heller. Frontfangeren er noe skikkelig dritt, type glassfiber så det forundrer meg ikke.

Frontfangeren var ikke så pen.. Har du den orginale?

Du om det. :) Såklart har jeg den originale fangeren, har den og alle tilhørende detaljer liggende. Ligger i garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En MB taper seg iallefall ikke 50 000 pga en frontfanger... :roll: Og ikke trenger de nye fangere heller, de originale er jo pene. Men nok om det!

Dette er ingen diskusjon om frontfangere!!! :roll: Hva dere skulle mene eller ikke mene om fronten som står på, interesserer meg behagelig lite. Dette er en salgstråd, ikke en meningsmåling.

De som måtte være interessert i en E39: Kom med ett realistisk bud. :)

Skambud har ingen hensikt, har ingenting imot å la denne stå oppe på fjøset mens jeg er i militæret om det ikke kommer en seriøs kjøper før den tid.

Følger med originalfront, og ulakkerte umonterte sideskjørt som hører til stylingfronten. Piggdekk følger såklart med bilen, de var helt splitter nye da jeg kjøpte bilen i fjor vinter, og det er minimal slitasje på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge MB og betale ut BMW, he-he...

Det hadde jo vært den billigste løsningen, for de er jo faktisk verdt noe! :wink: he-he :P

mulig terningene og frontfangeren ødelegger litt for salget, vet ikke jeg men.. ? :P

Så en bil er mindre verdt med terninger inni? :lol: De følger jo ikke med så klart, står jo ikke i bilen lenger heller. Frontfangeren er noe skikkelig dritt, type glassfiber så det forundrer meg ikke.

Frontfangeren var ikke så pen.. Har du den orginale?

Du om det. :) Såklart har jeg den originale fangeren, har den og alle tilhørende detaljer liggende. Ligger i garasjen.

Nei terningene senker ikke verdien på bilen men det ser ut som det er en ungdomsbil med de i frontruta, alle vet jo at de fleste ungdommer som akkurat har fått lappen ikke er så lett på pedalen og sånn.

Det er akkurat det samme med hus anonnser og båt, er bare til å gå inn på Finn å kikke det, for eksempel: en båt med masse kopper å kar som står på bordet for eksempel, masse aviser rundt omkring, ser dette da innbydende ut?

Nei en salgsanonnse skal være ryddig å pen og ikke ha bilder med diverse artikler liggende å slenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange e39'er som ligger ute til salgs og prisen på denne har gått veldig ned. Med så mange biler ute på nettet, må man ha et produkt som folk kikker litt ekstra på for å få solgt den. Med denne fangeren og terninger i speilet mister du alle de som er på utkikk etter en original E39, som ikke er ungdomskjørt. Da hjelper det ikke om du ikke er "ungdom" selv, eller om du har tatt godt vare på den. Mange vil bare se på neste bil på den laaaange lista på Finn..sånn er det bare. Men lykke til med salget !:) Og forresten MB holder seg bedre i pris ja, ihvertfall enkelte modeller. Merka det når jeg solgte 190'en min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på de andre her;

Få av "mazda-fangeren" foran og terningene i ruta så skal du se interessen øker. Som andre sier - med såpass ungdomspreg og bad taste som disse to nevnte elementene gir så er det lettere å vise interesse for ett av de utallige andre objektene som ligger ute for salg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på de andre her;

Noen burde henges jah... :?:lol:

Det har ikke vært terninger i bilen på snart ett halvt år! Fangeren knuser jeg med slegge snart så jeg får brukt støtfangeren inni originalfronten igjen.

Etter dette så blir det en ny annonse.

Ungdomspreg og bad taste? :roll: Verste jeg har hørt. Kunne bare komme herfra ass... :lol: ALLE BMWer er jo ungdomsbiler, og jeg skjønner ikke helt smaken til de som kjøper dette heller. Min unnskylding var at jeg ville ikke ha en Renault eller Volvo når jeg MÅTTE kjøpe bruktbil gjennom en Opelforhandler...

Sier seg vel selv at en MB mann er ett fint mål for kritikk på ett BMW forum, så jeg regner med en del kommentarer. Og kommentarer får svar tilbake... :wink: Prøver bare å få solgt bilen uten å sitte med alt for mye gjeld. :)

Når dette er gjort så slipper dere å høre mer fra meg! :lol: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et grelt eksempel på hvordan folks meninger kan ødelegge en salgstråd.

Jeg føler oppriktig med deg.

Skamme seg i forhold til enkelte kommentarer her. Er ikke så sikker på at de som kommenterer har så fin bil engang. Nå skal jeg være litt forsiktig her men....spoileren ? Du har jo den orginale så jeg ser ikke problemet.

Gjør de endringene har sagt du skal gjøre , og lag deg en ny salgstråd.

Lykke til. Håper du får solgt. Ikke sett den på loven. Da faller den enda mer i pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det finnes ordentlige folk her også. :D

Men det blir en del forandringer nå ja, ny salgstråd også som du Jolly foreslår.

Hadde ikke lagt ut tråd her om jeg hadde trodd at ingen her var kompetent nok til å gi ett godt svar. :wink: hehe

Men jeg må si at det er noe med særegent oppførselen på en del BMW eiere uten at jeg skal kritisere dem for det. :( Jobber selv på bilskadeverksted, og BMW i seg selv er kurrant og jobbe med, men det er eierne som er mest skadet som regel. :roll: hehe. Å være stolt av ett bilmerke gir ingen rett til å utelukke alt annet her i verden. Finnes gode bilprodusenter utenfor Bayern også... :wink: Jeg annerkjenner en del merker uten stjerne jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et grelt eksempel på hvordan folks meninger kan ødelegge en salgstråd.

Jeg føler oppriktig med deg.

Skamme seg i forhold til enkelte kommentarer her. Er ikke så sikker på at de som kommenterer har så fin bil engang. Nå skal jeg være litt forsiktig her men....spoileren ? Du har jo den orginale så jeg ser ikke problemet.

Gjør de endringene har sagt du skal gjøre , og lag deg en ny salgstråd.

Lykke til. Håper du får solgt. Ikke sett den på loven. Da faller den enda mer i pris...

Helt enig med jolly :) . Her er det en krabat som har lagt ut en salgstråd på en bmw som han gjerne vil selge, til fordel for ett par mercer han har.

Dette er jo helt og holden hannes sak 8) . Anngående terninger og uorginal spoiler så er det sikkert greit og gi tips ang salget, men uten å gjøre det på en nedverdigende måte :? .

La det være en viss standard på forumet, og ikke skremme bort folk som kommer innom bimmers en tur bare fordi de kanskje liker andre bilmerker oxo.

Jeg oxo vil bare ønske deg lykke til med salget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...