Hanzo/// Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Jeg tror dette må være noe av det dummeste " stuntet" jeg har noen gang sett http://www.snabbstart.com/film/1f0fd44a01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Det dummeste er at det finnes så mange folk som er dumme nok til å stå igjen å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Galen driftare Nu jävlar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 hehe.. synest det var tøft jeg! Det er jo et organisert show og da må det jo vare litt spesielt skal man ha noen grunn til å vise seg frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Kunne jo ha gått galt da å havna under bilen .. Så nettopp en som gjore det på et klipp . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Det var i det minste litt originalt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hva er så forbannade spennende med å se på en bil som spinner rundt og rundt? Hvis jeg skal like å se på noen som tar donuts, så må drifting karene frem og vise seg, de kan ta donuts! Mye penere med lange sladder i sirkel, enn rundt og rundt sin egen akse. Dette klippet gjor det ikke mye mer spennende å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 lool sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Orginalt ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 hadde ledd hvis han datt ned:P men da hadde bilen sikkert gått rett mot publiken:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Man skal se mye rart før øra detter av.. (gammelt jungelord) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 tror ikke jeg hadde giddet å være publikum der etter jeg så det klippet på youtube med han som kjørte over seg selv... damn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 eneste jeg lurer på er hva blir det neste??? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 I Norge hadde han mistet lappen tvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå