Gå til innhold

En `Litt` spesiel E36

lunde
 Share

Anbefalte innlegg

hahah... vet hvem som selger den... han bor på hybelen til en kamerat... han er kurder tror jeg... (heter ali, som de fleste andre :-P) snakker dårlig norsk og syntes alle bmwer er fine... han hilser på alle som har "råne"/fine biler i området.. haha... latterlig!! engle ringene synes nesten ikke heller for han har ikke fjernet parkpærene... men tror han har knabbet noen felger, for det er ikke de han pleier å kjøre rundt på :-P

med den bakkeklaringa så er dette forgjengeren til X5 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ro deg ned... hvorfor så hissig?

jeg forsvarer bare det du sier! uansett så vet jeg om flere slike torshov biler og det er ikke pakistanere som eier dem, men kurdere... så du trenger ikke å angripe de som faktisk er enig med deg, da får du heller finne på noe bedre å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ro deg ned... hvorfor så hissig?

jeg forsvarer bare det du sier! uansett så vet jeg om flere slike torshov biler og det er ikke pakistanere som eier dem, men kurdere... så du trenger ikke å angripe de som faktisk er enig med deg, da får du heller finne på noe bedre å gjøre!

OI!!NEINEI!!VAR IKKE DEG JEG SIKTA TIL!!mente generelt medlemmene her på forumet som drar pakistan inn uansett hva de er misfornøyd med!skrev ett par innlegg over også om hvordan vedkommende her på forumet kan vite at dette er pakistanere..var bare en utfyllende kommentar til mitt innlegg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BØNDEEEEER D R KØDD. OG LIGNER MER PÅ BONDE STYLING ENN PAKKIS STYLING...VI KJØRER KUN OG KUN M3. IKKE OMBYGGET SHIT!

M3=pakistaner

316 m optic= bonde fraa troms med lite cash...hahahah

hahaha! Show me!

Fra Troms? Visste ikke de var kjent får å være bønder vertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BØNDEEEEER D R KØDD. OG LIGNER MER PÅ BONDE STYLING ENN PAKKIS STYLING...VI KJØRER KUN OG KUN M3. IKKE OMBYGGET SHIT!

M3=pakistaner

316 m optic= bonde fraa troms med lite cash...hahahah

hahaha! Show me!

Fra Troms? Visste ikke de var kjent får å være bønder vertfall

Vedkommende har nok aldri vært nord for sinsenkrysset, eventuelt Grorud :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...