///Mysild Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 hahah... vet hvem som selger den... han bor på hybelen til en kamerat... han er kurder tror jeg... (heter ali, som de fleste andre ) snakker dårlig norsk og syntes alle bmwer er fine... han hilser på alle som har "råne"/fine biler i området.. haha... latterlig!! engle ringene synes nesten ikke heller for han har ikke fjernet parkpærene... men tror han har knabbet noen felger, for det er ikke de han pleier å kjøre rundt på med den bakkeklaringa så er dette forgjengeren til X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 han er kurder VAR NETTOP DET JEG PÅPEKTE TIDLIGERE I TRÅDEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 ro deg ned... hvorfor så hissig? jeg forsvarer bare det du sier! uansett så vet jeg om flere slike torshov biler og det er ikke pakistanere som eier dem, men kurdere... så du trenger ikke å angripe de som faktisk er enig med deg, da får du heller finne på noe bedre å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 ro deg ned... hvorfor så hissig?jeg forsvarer bare det du sier! uansett så vet jeg om flere slike torshov biler og det er ikke pakistanere som eier dem, men kurdere... så du trenger ikke å angripe de som faktisk er enig med deg, da får du heller finne på noe bedre å gjøre! OI!!NEINEI!!VAR IKKE DEG JEG SIKTA TIL!!mente generelt medlemmene her på forumet som drar pakistan inn uansett hva de er misfornøyd med!skrev ett par innlegg over også om hvordan vedkommende her på forumet kan vite at dette er pakistanere..var bare en utfyllende kommentar til mitt innlegg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 okey... virket bare som om du fyrte deg opp her... og det liker vi ikke hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Uansett eier: -Forferderlig kreasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Greit å vite at man kun kan sende e-post etter kl 16:00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 så det er bedre å være hvit og kjøre stygg 240 med aluvinge??quote] Ja det er det;) Er jo litt morsomt me Harry biler, og i tillegg så har mange av de en tendens til å gå ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 BØNDEEEEER D R KØDD. OG LIGNER MER PÅ BONDE STYLING ENN PAKKIS STYLING...VI KJØRER KUN OG KUN M3. IKKE OMBYGGET SHIT!M3=pakistaner 316 m optic= bonde fraa troms med lite cash...hahahah hahaha! Show me! Fra Troms? Visste ikke de var kjent får å være bønder vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 BØNDEEEEER D R KØDD. OG LIGNER MER PÅ BONDE STYLING ENN PAKKIS STYLING...VI KJØRER KUN OG KUN M3. IKKE OMBYGGET SHIT!M3=pakistaner 316 m optic= bonde fraa troms med lite cash...hahahah hahaha! Show me! Fra Troms? Visste ikke de var kjent får å være bønder vertfall Vedkommende har nok aldri vært nord for sinsenkrysset, eventuelt Grorud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå