Gå til innhold

Noen er mer flittige enn andre når de skal selge!

Haug530D
 Share

Anbefalte innlegg

ahahhahhaha dette er min favoritt del...

Refleksvest som jo er påbudt å ha i bilene i dag følger det jo selvfølgelig med. Skal si jeg ble glad da kona kunne fortelle meg at jeg ikke trengte å ha denne på hver gang jeg kjørte bilen, følte meg like teit hver gang. Ja det var et nedverdigende halvår.

Ja det må jeg ikke glemme, du får også med litt under en halvflaske med et vidunder tilsetnings stoff til å blande i Dieselen, det heter Mergi Combustion Catalyst og skal i følge innholdsfortegnelsen gi lavere forbruk og mindre forurensning. Prøv å forklare det til de stakkarene som kjører bakmeg over Runaskaret (en bratt bakke i Rogaland) da jeg prøver å holde tritt med resten av trafikken og det sorte røykteppet bak bilen kan gjøre at du er ett skritt nærmere til å bli religiøs og tror at dommedag er kommet.

Ja ja, nå skal vi ikke male fanden på veggen for ingenting og prøve å holde oss saklige. Må bare legge til at dette tilsetningsstoffet var noe kona kom hoverende inn i garasjen med for noen år siden som sitt bidrag til bedre økonomi og renere miljø, bare så du ikke tror at jeg beit på den.

Jeg fikk kjeft av kona i dag, hun likte ikke at jeg snakket med fremmende personer i telefonen, vær så snill å late som vi er gamle kjente når du ringer angående bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...