Haug530D Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Finnes det noen lengre salgsanonnser? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11506740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 ehm ja! blei jo nesten sliten bare avå scrolle! droppa å lese den men så det sto noe om vafler der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Faen får noe kødd! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Er jo bare bull alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Haha.. var et par gullkorn med der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Fritidsproblemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Er det dette som er en slik "blogg"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Er det dette som er en slik "blogg"... Den samme tanken slo meg Annonsen er satt passiv nå da så jeg. kanskje ikke så rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 hahaha beste annonsen jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 LOL! Det koster jo å annonsere på finn.no , skjønner ikke at han gidder å bruke penger på det tullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 3, 2007 Forfatter Share Skrevet November 3, 2007 LOL! Det koster jo å annonsere på finn.no , skjønner ikke at han gidder å bruke penger på det tullet Kanskje han har litt cash å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 ahahhahhaha dette er min favoritt del... Refleksvest som jo er påbudt å ha i bilene i dag følger det jo selvfølgelig med. Skal si jeg ble glad da kona kunne fortelle meg at jeg ikke trengte å ha denne på hver gang jeg kjørte bilen, følte meg like teit hver gang. Ja det var et nedverdigende halvår. Ja det må jeg ikke glemme, du får også med litt under en halvflaske med et vidunder tilsetnings stoff til å blande i Dieselen, det heter Mergi Combustion Catalyst og skal i følge innholdsfortegnelsen gi lavere forbruk og mindre forurensning. Prøv å forklare det til de stakkarene som kjører bakmeg over Runaskaret (en bratt bakke i Rogaland) da jeg prøver å holde tritt med resten av trafikken og det sorte røykteppet bak bilen kan gjøre at du er ett skritt nærmere til å bli religiøs og tror at dommedag er kommet. Ja ja, nå skal vi ikke male fanden på veggen for ingenting og prøve å holde oss saklige. Må bare legge til at dette tilsetningsstoffet var noe kona kom hoverende inn i garasjen med for noen år siden som sitt bidrag til bedre økonomi og renere miljø, bare så du ikke tror at jeg beit på den. Jeg fikk kjeft av kona i dag, hun likte ikke at jeg snakket med fremmende personer i telefonen, vær så snill å late som vi er gamle kjente når du ringer angående bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Hehe, dritbra. Stoppa å lese ca. rundt de sitanene der. orka ikke mere Kanskje han vil komme i mediene slik som den Golfen med alle feilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Han hadde også veldig fine bilder av bilen og bikkja si. De andre bildene må være av vennene hans som bruker å sitte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Linken funker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå