Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet mange av oss tyr til ulovlige "hjelpemidler" om vinteren.

Så jeg lurer på hva dere kjører med om vinteren?

(Til erstatning for den hellige Bmw'n)

Selv har jeg kjøpt meg en Ford Focus 1.6 (95mod) :oops:

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det blir den gode gamle subaru justyen min det hehe

og en citroeng berlingo varebil som reserve løsning tilfelle noe skal gå galt :P

Skrevet

Alex di pyse.. hva skal man vel med vinterbil.. kjører året rundt jeg.. har det mest morsomt på vintern. er jo derfor jeg har bmw:P var i lia i går kveld og hadde det trollskøy=)

Skrevet
Alex di pyse.. hva skal man vel med vinterbil.. kjører året rundt jeg.. har det mest morsomt på vintern. er jo derfor jeg har bmw:P var i lia i går kveld og hadde det trollskøy=)

Enig med deg i dette :)

Hagenisse: E36 kan for meg være like spesielt som z3 det :) (foruten at en z3 på vinteren vel egentlig ikke er så herlig... :roll: )

Skrevet

Nettopp! Er jo om vinteren det er gøy med bakhjulstrekk!

Er vær og føre skikkelig ille står Carinaen på piggdekk og har hurtigkjettingene klare baki så akkurat den dagen i året er den hovedvalget.

Skrevet

Hehe, ja jeg vet, Petter!! Men nå føler jeg virkelig ikke for å gjøre kommunalt arbeid med å ploge snø i vinter. jeg prøvde såvidt det var, nå når den første snøen kom og fronten ble helt pakket med snø.

Gidder ikke ødelegge front og hekk.

Om bilen er gammel (ja det er en 93mod) Men det vil da ikke si at jeg vil risikere å ødelegge den?

Skrevet

kjøpte en 93' 530iat for en stund siden, som arbeidsbil/vinterbil. Den har Acs så regner med de to dagene vi har med snø i bergen skal gå greit.

Men bilen er like mye en "billigbil" i påvente av salg av cabben, og kjøp av noe gøyt til neste år.

Skrevet
kjøpte en 93' 530iat for en stund siden, som arbeidsbil/vinterbil. Den har Acs så regner med de to dagene vi har med snø i bergen skal gå greit.

Men bilen er like mye en "billigbil" i påvente av salg av cabben, og kjøp av noe gøyt til neste år.

Og i dag har vi faktisk nesten allerede hatt en av de to dagene her i Bergen, men snøen la seg jo heldigvis ikke her nede mellom fjellene :D

Skrevet

Og i dag har vi faktisk nesten allerede hatt en av de to dagene her i Bergen, men snøen la seg jo heldigvis ikke her nede mellom fjellene :D

høh, det teller ikke så lenge den kommer og går midt på natten.

Hørte det haglet i natt ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...