[space] Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 På grunn av planer om å kjøpe leilighet i Oslo, og gnien bank, vurderer jeg med tungt hjerte å selge bilen. Specs, i tilfeldig rekkefølge: -2000 modell (reg des 1999) -320i, 150 hk -ca 110.000 km -cosmos sort -riegerleppe på front -mtech undertell, med Cobra 30/20 senk. -19" Hartge Classic replica sommer -17" orginale 7 eikede sommer -15" orginale 7 eikede vinter -Nye dekk i år, uniroyal rainsport 235/35/19 rundt hele. -eugodkjent i februar. -nye klosser og skiver fram, og nye klosser bak, i fjor høst. -sportseter i stoff. (mørk grå) -alu interiørlister, girknott og håndbrekk -multifunk. ratt, cruisecontrol -predator chromium AE -blanke blinklys framme -sotede blanke blinklys på forskjerm -(sotede) facelift baklykter -automatisk klima -business stereo, (10 høyttalere) med focal frontsett (orginal plassering) og orginal cdveksler. -innvendig lyspakke (lys i fotbrønn, leselys bak, spotter fremme ved speilet) -automatisk avblendene speil -grønt felt øverst i frontruta Generelt nydelig bil, både å kjøre og se på, og sjeldenere enn de fleste andre bmwmodellene på treff PM, her i tråden, eller mail: simonhha{ALFADINGS}hotmail.com Før senking: Trenger jeg nevne at bilen er tatt godt vare på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 MEGET pen bil, men burde kanskje lagt ut noen flere bilder av interiøret? Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Denne virket ganske interessant ut, men hadde vært fint med litt flere bilder innvendig som sagt. Hvordan er servicehistorikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 har ingen interiørbilder, men det kan selvfølgelig skaffes. Kan se om jeg får tatt noe i løpet av uka. Serviceboka er fulgt til punkt og prikke. Bilen er forresten ny i norge, med én eier før meg. edit : Kan forresten vurdere billig driftsikker bil som del av betaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Kan skrive under på at den er veldig pen i real life og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 Lagt til et interiørbilde. Flere kommer til helga. Kom på at jeg også har midtarmlene i skinn. Det er et MUST! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Kunne ikke denne vert litt billigere Grisepen bil som jeg absoullt hadde vudert om den hadde vert litt billigere Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Flott bil, fått noen bud/interesserte osv...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 Det har vært et par som har vært interessert ja, men nå ligger den fortsatt bare ute her og på bmwccn. Legger den nok ut på autodb og finn i kveld. Må bare få tatt noen interiørbilder først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg