Schnellfahren Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Bytta til vinterdekk i dag og så når jeg tok av sommerdekka at bakdekka er mye mer slitt enn fordekka. (javnt over hele) Bilen ble senket 40/15 før sommeren men firehjulskontroll ble tatt like etter og alt var bra. Noen foringer som har tatt kvelden? (Og nei, jeg har ikke burna eller noe i den duren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Du har jo bakhjulsdrift, den slitasjen reguleres med pedalen lengst til høyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 drivhjulene slites uansett mer. det samme med forhjulstrekkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Sikker på at du ikke har vært litt tøff med høyrepedalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Trikset er å kjøre mye hardere i svingene. Da jevner det seg litt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 He he, syntes bare det var så stor forskjell, kjører ganske pent i grunn. Er jo vanskelig å få mye hjulslipp med en is på 225 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Hva slags dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Goodyear F1 Eagle 225/45/17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Blir fort slitte den typen. Blir uansett meir slitasje på drivhjula, samme kor forsiktig du køyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Det er vel mer negativ cambervinkel på bakhjulet sånn at det slites mye på innsiden? Kunne jo vært spissinga som var feil, men siden du har hatt firehjulskontroll så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 Firehjulskontroll er tatt ja. Er jevn slitasje på hele dekket så er vel bare å akseptere at det har forekommet mer slitasje enn jeg trodde, he he. Jaja, får tipse nissen om at jeg trenger nye dekk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Samme på mine sommer dekk. Slitt ut etter 1 sesong 255 dim. Slitt jevnt over. Sikkert mange som ikke liker Kumho men det er BILLIG hehe. Like greit å bytte hver sesong å betale generelt lite for dem. Slites ut uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 He he, syntes bare det var så stor forskjell, kjører ganske pent i grunn.Er jo vanskelig å få mye hjulslipp med en is på 225 dekk Du sliter også mye dekk når du akser hardt uten å spinne i forhold til om du akser som en gammel kjerring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 He he, syntes bare det var så stor forskjell, kjører ganske pent i grunn.Er jo vanskelig å få mye hjulslipp med en is på 225 dekk NO! det går lett med 245 også. men lettere med 2,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå