Gå til innhold

CD-skifter E39 520iat, 2001


 Share

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å innstalere ipod løsning med skikkelig ipod dock fra bavarian soundwerks. Har sett igjennom monteringsvideoen, og i følge dem skal jeg ha en 6-pins, og en 3-pins connector til å koble en cd-skifter på, bak i bagasjerommet. Har kikket litt inni der i dag, og det er ingen slike der.

Er det en mulighet for at jeg ikke har opplegg for cd-skifter? Trodde det var standard på såpass nye biler. Har forresten business spiller med MID display, dersom det skal ha noe å si.

Eller er det kanskje annerledes post-facelift, kontra pre-facelift?

Har en stor plugg med masse ledige hull i....kan det være noe?

Tenkte å rive av hele "veggen" i bagasjerommet på høyresiden, men den sitter fast. Var en liten klips jeg prøvde å få opp med et skrujern, men den var helt fast. Hvordan får jeg av denne? Tenkte å se om det kanskje kan ligge noe lengre inn...

Hvor mye vil det evt koste å få lagt inn dette? Vil tro at dette er ganske mye kobling til at jeg har kompetanse til å få gjort det selv.

Forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du på Østlandet, så kan du ringe Audio-Art, han vet nok svaret.

Tror nok du ikke har noe kabel der, om du ikke har CD veksler der fra før. Europeisk biler er vel ikke så ofte pre-wired etter det jeg vet.

Mer en US ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du Businesspiller er den klargjort for CDskifter. Som regel ligger det ikke kabel klar til skifteren i bagasjen. Men denne kabelen kan kjøpes hos din lokale BMWforhandler.

Du kan fint montere Ipodadapter på spilleren din uten at jeg kjenner til Bavarian sin.

Har montert Ipodadaptere fra Dension både i E46 og E39. Disse koples rett inn i spillerens CDskifterinngang bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...