Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt til å innstalere ipod løsning med skikkelig ipod dock fra bavarian soundwerks. Har sett igjennom monteringsvideoen, og i følge dem skal jeg ha en 6-pins, og en 3-pins connector til å koble en cd-skifter på, bak i bagasjerommet. Har kikket litt inni der i dag, og det er ingen slike der.

Er det en mulighet for at jeg ikke har opplegg for cd-skifter? Trodde det var standard på såpass nye biler. Har forresten business spiller med MID display, dersom det skal ha noe å si.

Eller er det kanskje annerledes post-facelift, kontra pre-facelift?

Har en stor plugg med masse ledige hull i....kan det være noe?

Tenkte å rive av hele "veggen" i bagasjerommet på høyresiden, men den sitter fast. Var en liten klips jeg prøvde å få opp med et skrujern, men den var helt fast. Hvordan får jeg av denne? Tenkte å se om det kanskje kan ligge noe lengre inn...

Hvor mye vil det evt koste å få lagt inn dette? Vil tro at dette er ganske mye kobling til at jeg har kompetanse til å få gjort det selv.

Forhånd takk for svar!

Skrevet

Bor du på Østlandet, så kan du ringe Audio-Art, han vet nok svaret.

Tror nok du ikke har noe kabel der, om du ikke har CD veksler der fra før. Europeisk biler er vel ikke så ofte pre-wired etter det jeg vet.

Mer en US ting.

Skrevet

Har du Businesspiller er den klargjort for CDskifter. Som regel ligger det ikke kabel klar til skifteren i bagasjen. Men denne kabelen kan kjøpes hos din lokale BMWforhandler.

Du kan fint montere Ipodadapter på spilleren din uten at jeg kjenner til Bavarian sin.

Har montert Ipodadaptere fra Dension både i E46 og E39. Disse koples rett inn i spillerens CDskifterinngang bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...