Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble helt overrasket over hvor fine disse filmene er. Gode filmer automotor og sport lager! Spesielt duellen mellom Audi RS4 og M3 var veldig fin. Herlig lyd.

Skrevet

Tror det må være den filmen jeg har sett som har fremhevet M5 lyden best :D

3.3L på mila wtf? hehe greitt nok at bilen koster litt men tar ikke lange tiden før man har hatt de samme bensinutgiftene som bilen koster.

Skrevet

Kanon, der var virkelig en "høydare" som de sei på svensk :)

Meget godt laget video, alt for mange som lager filmer legger på musikk som overskygger den herlige motorlyden, som 75% av opplevelsen.

Hvem har vel ikke slått av anlegget, dradd 6ern (2 litern) opp mot turtallsprren og bare nytt lyden og latt drømmene om en M5 strømme på. :lol:

Skrevet

Lyden er rett og slett fantastisk! Automotorsport lager noen utrolige bra tester.

3,3L pr mil er da ingenting mtp hva man får tilbake. Vi har eksempler som er mye verre enn det.

Skrevet

Hehe.. så denne første gangen for en god stund siden, men den skadet jammen ikke å se den en gang til.

Steffans kone var ikke den eneste som ristet på hodet... jeg fikk klar tale.. "nå HAR du nettopp kjøpt familiebil.." :roll:

Skrevet
Hehe.. så denne første gangen for en god stund siden, men den skadet jammen ikke å se den en gang til.

Steffans kone var ikke den eneste som ristet på hodet... jeg fikk klar tale.. "nå HAR du nettopp kjøpt familiebil.." :roll:

Hehehe... jeg måtte selvfølgelig også vise denne filmen for min bedre halvdel... sånn bare for å vise hva BMW står for i dag... :P ... Vel... hun ristet bare på hodet og mumlet et eller annet om at vår E46 318d Touring holder til vårt bruk. Hmmm... også hun som tidligere har gitt meg lov til å kjøpe en E91 325i... man skal åpenbart smi mens jernet er varmt når det gjelder kvinner... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...