Oderschvank Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 glemte å legge ved linken. http://www.automotorsport.se/tv/?m=10646
Hakon Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Ble helt overrasket over hvor fine disse filmene er. Gode filmer automotor og sport lager! Spesielt duellen mellom Audi RS4 og M3 var veldig fin. Herlig lyd.
Steffan C Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 den perfekte familie bilen ? JA, uten tvil . Jeg satt med ett stort glis under hele dette klippet, og kona bare himler med øya .
MF DUFF Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Litt teit at de viser deler av kjøringen i "fort" film... samme virker det som om de gjør med lyden også. Fikk litt Flåklypa følelse av det jeg...
Haug530D Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Tror det må være den filmen jeg har sett som har fremhevet M5 lyden best 3.3L på mila wtf? hehe greitt nok at bilen koster litt men tar ikke lange tiden før man har hatt de samme bensinutgiftene som bilen koster.
Bjørner Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Kanon, der var virkelig en "høydare" som de sei på svensk Meget godt laget video, alt for mange som lager filmer legger på musikk som overskygger den herlige motorlyden, som 75% av opplevelsen. Hvem har vel ikke slått av anlegget, dradd 6ern (2 litern) opp mot turtallsprren og bare nytt lyden og latt drømmene om en M5 strømme på.
oddis Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Lyden er rett og slett fantastisk! Automotorsport lager noen utrolige bra tester. 3,3L pr mil er da ingenting mtp hva man får tilbake. Vi har eksempler som er mye verre enn det.
Gunnar Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Hehe.. så denne første gangen for en god stund siden, men den skadet jammen ikke å se den en gang til. Steffans kone var ikke den eneste som ristet på hodet... jeg fikk klar tale.. "nå HAR du nettopp kjøpt familiebil.."
Chriso Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Har sett denne et par ganger, kan du si De er uten tvil flinke til å gi oss vanlige dødlige en god lydopplevelse! Anbefaler på det sterkeste å se klippet med 430 Scuderia og LP640 også.. ja.. dere får se, eller rettere sagt lytte selv http://www.automotorsport.se/tv/?m=11578 http://www.automotorsport.se/tv/?m=11847
Grasatfahrer Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 ja ja .. tar man i betraktning at den forige M5T var vesentlig dyrere en dagens så skulle en vel få råd til en slik om en 7-8år
Fredrik Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Hehe.. så denne første gangen for en god stund siden, men den skadet jammen ikke å se den en gang til.Steffans kone var ikke den eneste som ristet på hodet... jeg fikk klar tale.. "nå HAR du nettopp kjøpt familiebil.." Hehehe... jeg måtte selvfølgelig også vise denne filmen for min bedre halvdel... sånn bare for å vise hva BMW står for i dag... ... Vel... hun ristet bare på hodet og mumlet et eller annet om at vår E46 318d Touring holder til vårt bruk. Hmmm... også hun som tidligere har gitt meg lov til å kjøpe en E91 325i... man skal åpenbart smi mens jernet er varmt når det gjelder kvinner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå