Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24


Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

Fin fin touring, si fra når du skal selge, hehehe..

M-lister og speil next?

Selge gitt, du har da kongevogn du, trenger ingen slapp 520 du :) men jøss bare og kjøpe det hehe

Mye en vil ha men kan ikke få alt har du vel lært? :wink: får se til våren evt med andre oppgraderinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin Touring du har.

Ser at noen av bildene er tatt på Gulset. ;)

:clap: Stemmer det vettu Mr. Hva du vet altså :wink:

Bor på Gulset selv du eller?

Husker mine 3 år i Skien. Hver gang vi dro til Gulset så var det bare "colorline" sa de. Du kjenner kanskje ein Inge der, eller kanskje Roy? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin Touring du har.

Ser at noen av bildene er tatt på Gulset. ;)

:clap: Stemmer det vettu Mr. Hva du vet altså :wink:

Bor på Gulset selv du eller?

Husker mine 3 år i Skien. Hver gang vi dro til Gulset så var det bare "colorline" sa de. Du kjenner kanskje ein Inge der, eller kanskje Roy? :)

Lenge siden du bodde her eller?? Kjenner en Inge men tviler på at det er han du mener, Brorsan heter det. Jeg bor ikke på gulset nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er foresten ute etter 19" vinterfelger gjerne med dekk til en ikke så altfor dyr penge :)

Skal stå på denne:

ewgc2sktbc5jlisr78ev.jpg

så noen som vet om noen så hyl ut.

er vel kanskje mye og spare på og kjøpe felger i Tyskland også?? Tips på noen bra sites?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin Touring du har.

Ser at noen av bildene er tatt på Gulset. ;)

:clap: Stemmer det vettu Mr. Hva du vet altså :wink:

Bor på Gulset selv du eller?

Husker mine 3 år i Skien. Hver gang vi dro til Gulset så var det bare "colorline" sa de. Du kjenner kanskje ein Inge der, eller kanskje Roy? :)

Colorline ja 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komme med noen bilder osv når den blir hentet i slutten av Nov starten av Des.

Er en M5 som er vært inne en tur hos Alpina og blitt fikset og tunet litt med :) Bla annet alt av bremser osv er fra E60 M5 derfor ute etter 19" felger da det eller større er eneste som går på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En liten luring som kjørte på meg bakfra i dag, jævla merce folk altså,kan ikke kjøre :wink: Ble ikke store skader, bare ødela dekslet som dekker over hengerfeste også en del riper i fangeren, men må jo pusses og lakkes da. Han ville gi meg en tusing så var det greit sa han.. :) men koster nok fort mer en det har jeg trua på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...