Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24


Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

Flott touring du har. Har du funnet ut av fargen? Kjører selv en titangrå utgave med høyglans shadowline. Har du vurdert shadowline? Tror det kunne blitt bra på din bil.

Felgene så gromme ut de, selv om denne karen foretrekker en noe mer moderat dimensjon.

Shadowline er bestilt sammen med facelift lykter fremme og bak så det ville hjelpe stort regner jeg med? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hjulene kledde bilen svært bra, gratulerer med et veldig godt valg :D Passet perfekt sammen med senkinga. Dessuten slipper du å se så altfor E39'er med samme felger som den, noe som jo er veldig morsomt.

Det blir kjempemorsomt å følge med videre, gleder meg til å se alle delene montert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hjulene kledde bilen svært bra, gratulerer med et veldig godt valg :D Passet perfekt sammen med senkinga. Dessuten slipper du å se så altfor E39'er med samme felger som den, noe som jo er veldig morsomt.

Det blir kjempemorsomt å følge med videre, gleder meg til å se alle delene montert ;)

Det blir nok en liten senk til skal du se, men ikke før til Våren/sommeren. må ha den litt lengre ned... 1-2 cm tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppgradering i dag.... nye Xenon Facelift lykter.Ble jo en helt annen bil da.

Før:

876ndzzbz5gh210lp7de.jpg

Etter:

47k2udj1ehvpsd7gr1b6.jpg

fzfp8pwj0ih2flif89l4.jpg

Så har vi en liten oppgradering til liggene og vente på og bli montert :)

hnp0lzf5t1b39wm5u8pn.jpg

d0x57r6qj8zk6cljy6zp.jpg

for se når jeg får tid til og få satt på de nye facelift baklyktene... men at det blir bra?? ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut denne her..er det sportsseter i stoff du har? Få se litt bilder innenfra da ;)

Nei ingen sportsseter dessverre, men mulignens det kommer en eller annen gang.... masse andre ting jeg vil bruke penger på først vet jeg :) ellers er bilen helt orginal inni. men kan jo ta noen bilder en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men at det blir bra?? ja

Det er jo en ting som er helt sikkert! Facelift lykter, både fram & bak til E39 Touring er sykt pent! Ser frem til å se denne bilen ferdig modda 8) .

Hehe... Modda gitt!! ikke store greiene jeg skal gjøre da..:) men er enig at det ble bra... selv om det selfølgelig ikek er verdt prisen. syns nesten baklyktene er peneste jeg. gleder meg til og sette på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da fikk jeg endelig satt på facelift baklyktene også.

Ble kjempefornøyd med resultatet... nesten finere en facelift fremme det.

fki07nn6dfmeho1bx1lk.jpg

zmosewdxq60kkn61g2x1.jpg

l0bytuo6jb7wxaogsb6f.jpg

Tok og sotet rutene litt i photoshop... ble jo litt knall da.. men burde kanskje vært litt mørkere?

zw82iwriodbfpr30ykgd.jpg

Digg når det endelig ble litt godvær så en fikk vasket bilen og den ikke bli dritt møkkete med en gang igjen. Gleeeeeder meg til sommeren ja... :wink:

po3cs7o8mm2lct5368by.jpg

7xq7jj9f01x3av58cx5n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift lyktene gjorde seg virkelig bra! ;) Det eneste som vel kan avsløre at den ikke er faceliftet utgave, er frontfangeren og listverket på fangerne. Kanskje M-lister kunne gjort seg, evt. også lakkert de listene som er på bilen i bilens farge..? :)

Solfilmen som du "la på" i Photoshop så kanon ut - men kanskje litt mørkere, som du selv sier ;)

En siste ting kan jo kanskje være andre speiler..? AC Schnitzer eller M5-speiler er bestandig sikre vinnere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift lyktene gjorde seg virkelig bra! ;) Det eneste som vel kan avsløre at den ikke er faceliftet utgave, er frontfangeren og listverket på fangerne. Kanskje M-lister kunne gjort seg, evt. også lakkert de listene som er på bilen i bilens farge..? :)

Solfilmen som du "la på" i Photoshop så kanon ut - men kanskje litt mørkere, som du selv sier ;)

En siste ting kan jo kanskje være andre speiler..? AC Schnitzer eller M5-speiler er bestandig sikre vinnere.. :)

Ja det er altid en masse en vil bytte men det koster jo litt også da vettu :) men lister og speil kommer nok en dag kanskje... selv om det er dårlig butikk og koste på bil i grunn, får det jo aldrig igjen når en evt skal selge en dag. men men må jo ha det litt kul også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift lyktene gjorde seg virkelig bra! ;) Det eneste som vel kan avsløre at den ikke er faceliftet utgave, er frontfangeren og listverket på fangerne. Kanskje M-lister kunne gjort seg, evt. også lakkert de listene som er på bilen i bilens farge..? :)

Solfilmen som du "la på" i Photoshop så kanon ut - men kanskje litt mørkere, som du selv sier ;)

En siste ting kan jo kanskje være andre speiler..? AC Schnitzer eller M5-speiler er bestandig sikre vinnere.. :)

Ja det er altid en masse en vil bytte men det koster jo litt også da vettu :) men lister og speil kommer nok en dag kanskje... selv om det er dårlig butikk og koste på bil i grunn, får det jo aldrig igjen når en evt skal selge en dag. men men må jo ha det litt kul også da.

Ja huff, har selv fått erfart det 8) Men jeg var jo klar over det fra før av, da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...