Richie85 Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 men kunne jo tenkt meg motoren din da Hehe, hadde man fått M54B30 og X mod av E39, hadde det ikke vært tvil om hva jeg egentlig skulle hatt nei dumt at den ikke kom med 4x4 altså. hadde vært konge bil det. kanskje jeg kjøper meg en billigere bil i drift, for bmw'n er ikke akkurat billig i drift. Det hadde vært noe det! Jasså? Er bilen din så dyr i drift altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 er vel ikke noe dyrere en vanelig, men er jo tørst da, så kunne tenkt meg og redusert litt på det forbruket. bruker jo 1,2 på by kjøringen. men blir sikkert sittende med den regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Det forstår jeg godt! 1,2 er en del det ja! Er vel automatkassa som gjør det meste der kanskje Uansett om du beholder eller ei, bilen er et smykke for øyet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Blir ikke noe salg av godbilen med det første nei, må ha den en stund til syns jeg. Blitt glad i den gamle kjerra da bytte et par foringer på den så ern tipp topp igjen. står på verkstedet nå og får ny ræv. var litt rust på bakluka og ruta så nå blir den 100% igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghosterix Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Har en kompis som akkurat har handlet en -98 Touring. Vil disse lyktene kunne brukes på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Har en kompis som akkurat har handlet en -98 Touring. Vil disse lyktene kunne brukes på den? Jupp må bare kodes om. eller må og må, de vil virke uten og kode om men da vil du få en feilmelding i displayet på speedometer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghosterix Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Er fargen sterling grey?...på bilen altså Hva kommer det forresten av at du ikke skal bruke baklysene selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Er fargen sterling grey?...på bilen altså Hva kommer det forresten av at du ikke skal bruke baklysene selv? Har slike på bilen var bare noe kødd jeg gjorde på første siden her. så første post kom opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Kjempefin Touring, lurer på om det er samme farge som på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Touringen din er en mal for hvordan en touring burde se ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Touringen din er en mal for hvordan en touring burde se ut.. Jajajaja du overdiver nok mye nå men takker for positiv omtale Flex.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Hva slags senk kjører du her? Ser veldig bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Ja si det du husker nesten ikke jeg, men mener det kun er 30mm senk på den der ja. Bak er det luftfjæring. etter det bildet der har jeg senket den 1 cm til foran og bak ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå