Hefner Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Møtte deg i Skien forrige fredag! Du stod i kø på vei inn i byen, så i grunn bare en blank touring som så meget pen ut! Veldig veldig lekker! Ja er ofte ute og raller litt. Men hvorfor bærta du ikke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Møt deg et par ganger i byen og må si den ser veldig elegant ut med de lyse ringene Utrolig pen touring! Hellu, ja har sett deg og noen ganger nå. meget lav og blank den bilen din. stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 15, 2010 Share Skrevet September 15, 2010 Møtte deg i Skien forrige fredag! Du stod i kø på vei inn i byen, så i grunn bare en blank touring som så meget pen ut! Veldig veldig lekker! Ja er ofte ute og raller litt. Men hvorfor bærta du ikke da? Sorry! oppfattet deg litt tregt.. hehe.. hadde kanskje lurt litt om en kar i Volvo tuta på deg..? hehe..uansett nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Møtte deg i Skien forrige fredag! Du stod i kø på vei inn i byen, så i grunn bare en blank touring som så meget pen ut! Veldig veldig lekker! Ja er ofte ute og raller litt. Men hvorfor bærta du ikke da? Sorry! oppfattet deg litt tregt.. hehe.. hadde kanskje lurt litt om en kar i Volvo tuta på deg..? hehe..uansett nydelig bil! Kjenner mange som kusker Volvo jeg Mr. god bil det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Skjer ingenting med kjerra mi, bare vedlikehold. Tok oljeskift for vinteren i går. Og fant også ut at det snart er på tide og legge om til vinterdekk Noe slitt på innsiden gitt. Også et par andre photo. En ting er ihvertfall bra med høst, at en slipper det alt det jævla pollen støvet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Veldig flott den bilen din Hefner. Hvor er det nest nederste bildet tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Veldig flott den bilen din Hefner. Hvor er det nest nederste bildet tatt? Under lyskrysset du kjører ned til eventyrfabrikken. går en tunnel der fra den ene siden til den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Skjer ingenting med kjerra mi, bare vedlikehold. Tok oljeskift for vinteren i går. Og fant også ut at det snart er på tide og legge om til vinterdekk Noe slitt på innsiden gitt. Også et par andre photo. En ting er ihvertfall bra med høst, at en slipper det alt det jævla pollen støvet!!!! Hva slags lyspærer har du i grøftelysene? Er det xenon-kit eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Du klarte ikke finne på et litt kortere nick da Mr ultimatedriving...... nei jeg har ikke xenon i grøftelysa men meget fornøyd med dem. er slike superwhite pærer kjøpt hos Gs bildeler. ikke langt ifra samme farge som xenon hovedlysa og ringene nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Du klarte ikke finne på et litt kortere nick da Mr ultimatedriving...... nei jeg har ikke xenon i grøftelysa men meget fornøyd med dem. er slike superwhite pærer kjøpt hos Gs bildeler. ikke langt ifra samme farge som xenon hovedlysa og ringene nei. Hehe, var det jeg kom på der og da Okei. Ser skikkelig bra ut i alle fall! Jeg kjøpte sånne pærer som visstnok skulle ligne på xenon lys, hos torshov bilrekvisita.. Ikke veldig vellykket hverfall, veldig gulaktig lys. Så ikke bra ut. Så får gå til innkjøp av sånne som du har. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Da var vinterhjula lagt på og sommerdekka var rimelig ødelagt. har slitt seg mellom stria så ikke mye og gå på før det smeller her. og sjekk det andre hjulet da, ikke rart jeg har hatt en ubalanse i bilen. kommer dette av?, banen løsnet eller smelt nedi et hull? kan ikke ha vært det for er mange bulker i dekket. Ihvertfall ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Nankang? I såfall er det ikke rart. Sammen med Sunny og Goodride er det et dekkmerke som aldri burde vært lov å selge over disk i Norge. Livsfarlig på våt vei og tvilsom gummikvalitet. Kjøp deg Vredestein Ultrac Sessanta til neste vår. Har kjørt med det en sesong nå og er kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Nankang? I såfall er det ikke rart. Sammen med Sunny og Goodride er det et dekkmerke som aldri burde vært lov å selge over disk i Norge. Livsfarlig på våt vei og tvilsom gummikvalitet. Kjøp deg Vredestein Ultrac Sessanta til neste vår. Har kjørt med det en sesong nå og er kjempefornøyd ja er nankang ja. vurderer noe nytt neste år ja, så takker for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Mulig nankang ikke er noe særlig, har dog ingen negative erfaringer med dekket. Har hatt det ved flere anledninger og ikke opplevd noe problem enda. Ja, det er glatt på vått, men det har jeg dog også opplevd med bedre og dyrere merker. Man får hva man betaler for, men nankang er ikke det verste... Kjører Hankook nå, noe V12 greier.. det fungerer veldig bra! Godt fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Mulig nankang ikke er noe særlig, har dog ingen negative erfaringer med dekket. Har hatt det ved flere anledninger og ikke opplevd noe problem enda. Ja, det er glatt på vått, men det har jeg dog også opplevd med bedre og dyrere merker. Man får hva man betaler for, men nankang er ikke det verste... Kjører Hankook nå, noe V12 greier.. det fungerer veldig bra! Godt fornøyd! Ja jeg har egentlig heller ikke hatt så veldig mye negativt og si om nankang syns det her funket greit egentlig,Ikke har jeg merket at det er noe dårlig på vått heller men det kommer vel av at jeg har kjørt alt for pent det? Men at dekket har slått seg slik det har gjort nå er jo ikke bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå